Breaking news

Nu, n-am mai facut sapun, pentru ca seara, cand ajung acasa, deja nu mai vad nimic si tare mi-e teama sa nu stric ceva. Ba, hai sa va spun, am facut aseara niste albinute, care s-au lipit de forma ingrozitor! Off, ce fac eu acum cu ele, iar le bag in masina de spalat? Sapunele cu extravirgin si lapte de capra? ??

Norocul meu este ca astazi m-am inscris in randul sapunarilor europeni, lucru care mi-a mai atenuat putin supararea. Doar putin…

Si inca un anunt, am o noua pagina pe Facebook, pagina pe care o voi popula doar cu poze cu sapunuri, adica fara pisicute, peisaje sau alte chestii. Si unde va invit sa intrati.🙂

Seara buna, tuturor!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Breaking news

  1. Cristina spune:

    Buna, eu stii ce fac cu sapunul care se lipeste? il scot si il framint ca plastelina apoi il masor in parti egale si le fac rotocoale le turtesc (nu bile) cu o gaura pe mijloc sau mai pe lateral facuta cu scobitoare de bbq in care pun ata asa ca sa se agate😀 si ies frumos si asa.
    numai bine, te pup!

  2. LoraDesigns spune:

    Bravo Alexandra, ma bucur mult pt tine! Pup

  3. iulia spune:

    Stiu ca nu-ti place sa faci rebatch, dar sunt multi care zic ca exista niste trucuri care chiar dau rezultate, adica o pasta de sapun foarte turnabila, astfel incat sapunul din tura a doua sa semene destul de mult cu primul, ca si textura. O gramada de idei pe site-ul asta http://www.millersoap.com/re.html Succes!🙂

  4. iulia spune:

    A si am uitat sa te felicit pentru titulatura oficiala de sapunareasa europeana, bravo, bravo! Sa le dai clasa;)

  5. Gabi spune:

    Felicitari pentru inscriere in asociatie si noua pagina pe Facebook!

  6. Anca spune:

    Am vazut de ieri banner-ul de membru oficial al Soapmakers si am vizitat pagina respectiva. Felicitari!
    Ma bucur si de initiativa cu pagina Facebook si imi pare rau pentru albinute😦 Noi aseara am terminat-o pe a noastra. Numai bine!! Pup!!

  7. CONSTANTIN spune:

    Am gasit pe internet : S C RASIN SRL , soda caustica , microperle ,puritate peste 99 % ; import Franta, tel . 021 2563118 ; pret 4 lei/ kg ,saci a 25 kg . Eu inca nu am luat si nu stiu ce sa zic de calitate ! Am rugat pe cineva sa-mi procure . Am pregatit deja ambalaje din plastic (sticle de 5 l de apa plata – desigur uscate , pentru transferul sodei , care este foarte higroscopica . Intreb : a folosit cineva acest produs si ce parere are ?

Lasă un răspuns

