Frumuseti duminicale

‘Neata, dragii mei!🙂
„Pe vremuri”, in weekend aveam obiceiul sa fac doar sapunuri pe care eu le consideram mai frumoase, mai artistice, sa zic asa. Sau cel putin asa mi se pareau mie ca sunt, ba chiar le denumisem „sapunuri de weekend”. Intre timp mi-am mai ajustat putin gustul in materie de sapun si am cautat sa fac in special sapunuri bune, prin bune intelegand intregul complex de calitati care se cere unui sapun.( Maama, cate „sapunuri” intr-o singura fraza.😀 ) Sigur, nici forma nu este de neglijat, insa , pentru mine la momentul asta primeaza calitatea in sine a sapunului.

In weekend-ul asta insa m-am rasfatat un pic si am pus de doua sapunuri frumusele foc! Vi le-am prezentat in postul anterior, acum va voi arata doar poze cu ele.

Sper sa va placa si voua!🙂

Acum fug , ca am de facut un sapun cu ulei esential de santal, pentru o prietena si niste albinute, pentru alta prietena. Sa-mi tineti pumnii pentru uleiul de santal, caci este o premiera!

Pup pe toata lumea!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu trandafiri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Frumuseti duminicale

  1. valeria spune:

    Frumoase foc amandoua.

  2. Gordana spune:

    What beautiful soaps, I really like design! I am especially amazed with rose color you achieved. Did you use rosehip infusion? I never used it but it seems that it is worth trying. I am glad that discovered your blog and I really enjoy reading it!

  3. mijnzeep1 spune:

    Arata f bine, Alexandra!Ai obtinut o culoare superba cu infuzia de macese!
    O saptamana cat mai usoara :)!
    Pupici

  4. Imi place foarte mult cum a iesit cel cu macese. Superba culoarea. Cred ca este nemaipomenit si pe piele. Si mie imi place foarte mult mirosul de santal. Sper sa iti iasa totul bine!

  5. Anca spune:

    Minunate la vedere si pe piele, cu siguranta!!!

  6. miscellanea spune:

    So schön! Die braun-cremefarbene Seife mit den Rosenblüten ist besonders schön. Da passt alles von der Farbe bis zum Topping.
    Viele Grüße
    Petra

  7. ama spune:

    imi place mult cel cu macese .. o culoare superba.. te urmaresc in continuare🙂

  8. Gabi spune:

    Ce frumoase sunt… imi place culoarea celui cu macese, e un roz natural superb!

Lasă un răspuns

