„Miere si ceara” si inca ceva…

Cum va spuneam de dimineata, ieri mai facui un sapun Miere si ceara, o reteta pe care am mai facut-o de cateva  ( zeci? ) de ori bune, devenit de-acuma clasic si caruia nu prea ii mai acordam eu cine stie ce atentie. Ca atare, nu ar fi fost cazul sa-l mai postez iarasi, daca n-ar fi iesit cu totul deosebit! Mai fin de-atat nu se poate, cred…

Vecina mea, tanti Vasilica, sapa in gradina, cand o strig:

-Tanti Vasilica, vino sa-ti arat ceva!

Vine Tanti Vasilica, ia sapunul in mana, se mangaie cu el pe obraji si zice:

– Doaaaamneee, e de-o finete!😀

Nici ca aveam nevoie de alt compliment mai frumos si mai din inima!

Ce este interesant la tanti Vasilica, femeie fara educatie, insa foarte isteata si cu mult bun simt, este ca atunci cand pune mana pe un sapun de-al meu, nu il duce la nas, sa-l miroasa, ci pe obraz, sa-i simta finetea.🙂 Interesanta abordare, nu credeti?😉

Acum hai sa va arat si sapunul de care sunt eu -azi-atat de mandra!😀

Ei, in poza urmatoare apare acel „inca ceva” despre care va spuneam in titlu.🙂

Dar despre asta, probabil maine…😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la „Miere si ceara” si inca ceva…

  1. Laura Stirimin spune:

    Multa sanatate tanti Vasilica !!!!

  2. Cris spune:

    Tanti Vasilica are gusturi tare rafinate!🙂 Eu m-am tot gandit la un „sapunul bunicii” cu tot felul de cosmetice din acelea „babesti” care, cum stim toate, functioneaza mai bine ca orice crema ultra-sofisticata (miere, ceara, lapte, tarate, chiar argila si galbenus de ou?!???). Cam amestecate, nu?😀 Eh, imi mai las si eu frau liber fanteziei cateodata :))
    Arata super bine inca cevaul, abia astept sa aud ce are prin el, in afara de uleiul esential de brad
    (sau pin?) si poate ceva tea tree? :)) Te pup!

    • Alexandra spune:

      Are gusturi, sa stii. In afara de asta, e cea mai renumita sapunareasa din sat-sapun din grasime animala, la cald, parfumat cu pelin. Ceea ce inseamna ca suntem in bransa amandoua, deci avem despre ce vorbi, iar ea stie sa aprecieze munca unui confrate.😀
      Ulei de brad, are , da ! Si de naiouli. Sau niaouli? :D))

  3. valeria spune:

    Frumoase si bune, asa cum ne-am obijnuit.Astep insa cu nerabdare sa vad cum o sa iasa cel din forma, caci pe deasupra arata bine, bine.

  4. valeria spune:

    E grea asteptarea asta, stiu cum este.

  5. Cristina spune:

    Imi place mult cum il modelezi deasupra …pui fagurele ala dupa ce il torni??? mie cred ca mi sar topi la faza de gelatinizare…
    si bravo ei la Tanti Vasilica femeie harnica! ….si eu am o matusa care face sapun la …ceaun! si admirind finetea sapunului meu se lauda intruna cite calupuri de sapun a facut ea….si ce sapun….!!! bine tot asa cu grasimi animale.
    sunt tare dragalase cutiile tale
    te pup si spor la treaba in continuare

  6. Gabi spune:

    Uau, ce gest rar cu un sapun la tanti Vasilica, mie nu imi trecea asta prin cap.Bravo, tanti Vasilica!
    Imi pare rau ca nu o pot cunoaste, mie imi plac femeile in varsta de la tara, sunt tare intelepte de regula, mi-aduc aminte de bunica mea…..
    Intr-adevar arata ca o bijuterie sapunul acesta cu miere si ceara… imi place foare mult designul lui, am facut si eu cu o placuta de ceara pe toata suprafata lui, insa imi place la al tau ca are si cceara pe deasupra , dar si o jumatate libera cu gaurele de la fagure, insa ce nu inteleg este daca ai pus o bucata de fagure(natural sau artificial) pe care apoi ai desprins-o sau ai folosit punga cu bule?
    Acum astept sa ne dezvalui ce fel de sapun este cel cu brad.As putea paria ca il vei face cadou pe acesta prietenilor tai…..
    Arata tare imbietor, cred ca ai pus in el lapte de capra, pudra de roscove sau cacao…..hm….

Lasă un răspuns

