Evergreen

N-am stiut ce nume sa-i pun… :D  Dar avand in vedere ca are ulei esential de brad si de niaouli, care este tot un arbore cu frunze vesnic verzi, l-am denumit Evergreen. Uleiul esential de niaouli este un bun antifungic, tonic cutanat, combate acneea, eczemele si micozele. Deci, bun. Are un miros cam ca bradul, un pic medicinal, insa combinatia cu aroma de brad merge perfect!

Sapunul mai are lapte de capra ( cum altfel? ) ulei de masline extravirgin ( de unde culoarea mai intensa), palmier, unt de cacao si unt de shea. As fi pus si ricin, dar …n-am, asa ca la trace am pus un shmac de extravirgin. Asa. Partea de jos are inglobate niste cubulete dintr-un sapun mai vechi, care puteti sa ma bateti si nu-mi mai aduc aminte ce era si mai are pudra de roscove, de la Valeria.😀 Si crengute de brad, v-ati prins!🙂

Poze:

Pozele ca pozele, ca e seara si sunt facute la blitz, dar va spun, sapunelul e dragut rau! Maine, daca ajung acasa pe lumina, mai fac cateva si vi le arat.

O seara faina!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lapte de capra. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Evergreen

  1. Cris spune:

    Zici ca e marmura! Arata fantastic! Nici nu mai conteaza din ce sunt bucatelele de sapun, sigur sunt minunate si acelea. Am observat ca nu ai pus ulei de cocos de data asta. Mie calculatorul ala imi da un indice foarte scazut de spalare (sub limita) de fiecare data cand nu adaug ulei de cocos, asa ca am dedus ca e un „must”. Sa inteleg ca m-am inselat?..

    • Alexandra spune:

      Am pus cocos! Am uitat eu sa trec. Asa e, nu se poate fara ulei de cocos, cred ca este singurul ulei care nu poate fi inlocuit.
      Deci iti place! Stai sa fac niste poze mai bune si sa vezi ca e si mai frumusel!

      • Cris spune:

        Ahhh… Nici nu stii cat speram sa-mi spui ca se poate fara cocos :)))) E atat de scump! Si trebuie atat de mult! Astept pozele la lumina zilei, sa stii!
        Update despre copilu’ meu de lavanda🙂 :Maine face trei saptamani si ma tot invart pe langa el si-l miros, si-l ating, il presez sa vad cat s-a intarit, iar de maine mi-e teama ca ma voi spala cu el pana mi se va subtia pielea. Am luat-o razna?!??? :)))))

      • Alexandra spune:

        Cris, asa incepe… :D)) Gata, te-ai molipsit, ai luat microbul! Norocul tau este ca ai deja o pasiune, la altfel , erai mancata! Sunt totusi curioasa sa-ti vad evolutia…hmmm…😉

  2. Ghinea Viorica spune:

    Ce dragut arata!

  3. Gabi spune:

    Ah, am zis bine ca e cu lapte de capra si pudra de roscove.
    Arata superb , chiar ca zici ca e o bucata de marmura sculptata!Felicitari, Alexandra!

Lasă un răspuns

