Pentru copii cuminti

Un sapunel cu lapte de capra, ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, palmier, ricin, unt de shea, miere, ulei de galbenele ,ulei esential de lavanda si petale de galbenele.🙂

Orice descriere a acestui sapun este de prisos.😉

Am uitat sa completez: pentru copii cuminti, cu parinti isteti!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri cu lapte de capra. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Pentru copii cuminti

  1. valeria spune:

    Foarte frumoase au iesit.

  2. Anca spune:

    Zici ca sunt tablete de ciocolata alba! Sau nuuuu, de glucoza!! Foarte frumoase!!! Se vede diferenta intre acestea cu lapte si cele fara. Sunt convinsa ca se si simte🙂

  3. Gabi spune:

    Tare bine arata albinutele si apetisante……imi vine sa la mananc!

  4. Anca spune:

    Am ridicat azi coletul, in sfarsit!! Multumesc frumos!! Am primit si o Albinuta din lotul precedent, deja Sara i-a facut proba la baita de dupa antrenamentul de la karate!! Multumim, esti o draguta, ca de obicei!! :* Mi-a si placut ambalajul-cutiuta foarte fain si practic!!

  5. CONSTANTIN spune:

    Ce mica-i lumea ! Am dat peste Mijn Zeep ! Si desigur de ALEXANDRA !

Lasă un răspuns

