SAPUN

Fara ulei esential. Cu ulei de masline extravirgin, presat la rece, lapte de capra adevarata, ulei de cocos, ulei de ricin si unt de cacao. Simplitatea in forma ei cea mai frumoasa! 🙂

Cu drag,

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la SAPUN

  1. Claudia Danilov zice:

    Draga Alexandra sapunurile tale arata minunat, mai ales cele simple, nu stii daca sunt prajituri sau sapunuri si acum pot sa confirm ca sunt si foarte bune :). Am cumparat prin iulie primele sapunuri de la tine – spre rusinea mea nu am gasit timp sa-ti scriu un mic comentariu, dar mai bine mai tarziu decat deloc – si de atunci nici nu mai vreau sa aud de alte sapunuri. Ma spal cu ele prin rotatie, am cumparat si herbal pentru par si intr-adevar mi-a dat un pic de asprime parului meu moale si cu fir subtire, iar dupa 3 luni si ceva de „sapuneala” nu mai am nevoie de nici o crema, pielea e curata, moale si fina ca matasea. Si pe fata ma spal mai ales cu cel cu galbenele si cel cu catina si suc de morcovi si rezultatul e foarte bun. Iti multumesc mult pentru minunile pe care le faci si ma pregatesc sa-ti lansez o noua comanda. Spor la sapunarit, te pup cu drag, Claudia D

    • Alexandra zice:

      Claudia, ma crezi sau nu, dar comentariile ca acesta al tau sunt principalul motiv pentru care fac sapunuri. Acestea si grija pentru pielea mea si a celor apropiati mie. 🙂 Si poate nu este intamplator ca cei ce au folosit sapunurile mele mi-au devenit prieteni, fie si doar prieteni virtuali. 🙂
      Multumesc frumos pentru aprecieri si ma bucur din suflet ca iti plac sapunurile mele. Te pup si eu, numai bine!

  2. Gabi zice:

    Sa stii ca arata extraordinar, pare de catifea…. constat ca e fara ulei de palmier… ne spuneai o data ,parca prin vara , ca o sa scrii ceva despre finetea unui sapun sau ce factori contribuie la obtinerea unui sapun bun.
    Cea mai mare satisfactie a unui sapunar este sa iti aprecieze cineva sapunurile.Si sa iti spuna cat de bine le-a facut.
    Adevarul e ca imi place foarte tare sapunul acesta atat de simplu….ia sa imi fac si eu unul la fel! Mi-ai facut pofta…

Lasă un răspuns

