Sapun natural pentru barbierit

Ingrediente: lapte de capra naturel, ulei de masline extravirgin presat la rece, ulei de cocos, unt de cacao, ulei de ricin si ulei de migdale dulci. Fara ulei de palmier, fara ulei esential, fara argile. Imi place tot mai mult sa fac sapun fara ulei de palmier. 🙂  Iar ulei esential n-am pus , pentru ca este un sapun de proba. Sunt sase bucati. Doua sunt promise, unul il pastrez eu, iar trei vreau sa le ofer spre testare unor domni, asa ca domnilor, cine doreste sa participe la experiment, dati-mi de stire. Regula este: primul venit, primul servit. Un comentariu despre si sapunelul este al vostru. Daca sunteti in Bucuresti , ne intalnim pe undeva, daca nu…asta e… vi-l trimit prin posta, doar sa nu iesim din granitele tarii. 🙂  Si mi-ar placea sa nu participe cei care fac si ei sapun si stiu deja cum sta treaba… 😉

Sapunelul are deci  numai bunatati. Nu stiu daca o barba merita atata deranj, insa ce sapunuri am facut eu pana acum nu inmuiau barba cica, asa ca m-am pus pe treaba si m-am chinuit de o reteta adecvata, Cat e de adecvata vom vedea, deocamdata va spun ca arata bine, a iesit o crema super. Am inceput deja sa-mi dau seama ca un sapun iese bine dupa textura ” budincii” 😀

Trebuie sa stiti ca pentru sapunul asta am iesit eu astazi, duminica din casa tocmai pana in Vitan, la un targ de produse naturale, de unde am cumparat uleiul de masline mai sus-amintit, iar apoi am fost la Metro, de unde am luat formele de silicon. Restul ingredientelor se gaseau prin casa.

Acum astept trei comentarii, de la trei domni care se respecta. 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Sapun natural pentru barbierit

  1. leonito zice:

    eu acum ma barbieresc cu un sapun cu lapte de capra si lavanda si sunt multumit,practic m-am barbierit cu cateva sapunuri de la dvs si am fost multumit de toate,nu ma mai irit ca de la spuma normala,asta e principala lor calitate,si inmoaie barba la fel de bine ca spuma.per total eu sunt multumit de toate sapunurile ca si sapun de barbierit.succes in continuare

  2. Alexandra zice:

    Leonito, e grozav ca te si barbieresti cu sapun natural. Mai stiu inca doi domni care se barbieresc cu sapunul meu, dar si alti doi care spun ca nu le inmoaie bine barba… Acum eu zic ca sapunul asta e tocmai potrivit pentru barbierit, asa cum Herbal este conceput pentru parul gras.
    Ok,. atunci nu te trec in lista. 🙂 Sau te trec? 😉
    O seara buna!

  3. leonito zice:

    nu ,sa-l incerce cineva caruia ii trebuie,eu sunt multumit cu ce am.

  4. Dan Vlasiu zice:

    Bună seara,
    Am ajuns acum ceva vreme pe blog-ul dumneavoastră din întâmplare, dar m-am abonat pentru că mi se pare interesant ceea ce faceți, ba chiar am încercat și eu să fac o dată săpun – așa pentru a mai adăuga o tresă pe centura acumulării de experiențe.
    Cu ocazia faptului că sunt curios și îmi doresc să încerc produse naturale pentru bărbierit las și eu primul comment pe blog pentru a beneficia de oportunitate. În mod normal folosesc spuma pentru bărbierit sensitive de la Nivea pentru că am o barbă deasă și mă irit ușor.
    O seară inedită!

  5. Diana zice:

    Buna, Alexandra! Pot cere unul in numele sotului meu? Sau trebuie sa scrie personal?
    La ce barba are … e jale, trebuie sa se rada zilnic, se vede imediat si n-a gasit inca spuma perfecta. Firele sunt aspre, usor ondulate si ff dese. Noroc ca nu se mai rade complet, ar fi jale.
    Asa ca, daca mai ai vreunul il putem testa, daca nu mai ai, asteptam pana faci altul :), cu siguranta voi cumpara.
    Pupici, o seara placuta!

  6. Virgil zice:

    Buna seara, Eu am mai folosit sapunuri naturale insa nu pentru barbierit. Sunt foarte curios!

  7. Gabi zice:

    Mi se pare faina formula, nu are cum sa nu fie decat extraordinar!

  8. miscellanea zice:

    Die Inhaltsstoffe klingen ja verheißungsvoll. Ich bin gespannt auf die Ergebnisse der Tester.
    Viele Grüße
    Petra

  9. CONSTANTIN zice:

    LAPTE DE CAPRA NATUREL ” VINE IARNA SI CAPRELE NU MAI DAU LAPTE. INDRAZNESC SA VA SUGEREZ SA VA FACETI PROVIZII PENTRU LA IARNA. AMBALAT IN AMBALAJE DIN PLASTIC LA 0,5 L. IN CONGELATOR . AM GASIT SI EU U. E. DE CUISOARE. AM FACUT UN SAPUN CU LAVANDA SI CUISOARE ; NU S-A INROSIT ; S-A INVERZIT ! DE LA ULEIUL DE AVOCADO BIO ( de la dried , unde au adus acum uleiuri bio NU le mai fac reclama ! ci va transmit informatia ) NUMAI DE BINE.

  10. bogdan zice:

    Buna seara! Numele meu este Bogdan si sunt un mare fan al produselor naturale! As dori sa incerc si eu sapunul de barbierit daca mai aveti sau mai faceti! As vrea sa va mai spun,nu stiu s-ar putea sa gresesc,dar uleiul de ricin intareste firul de par,asa ca nu prea ar fi indicat pentru barba! Multumesc!

    • Alexandra zice:

      Bogdan, asa este, uleiul de ricin intareste firul de par, de aceea se si foloseste pentru sapunul-sampon. La sapunul pentru barbierit se pune insa intr-o proportie mult mai mica, pentru a-i conferi acestuia emolienta,uleiul de ricin fiind unul gras.
      N-am mai facut sapun de barbierit in ultimul timp, insa clar va trebui sa mai fac,deoarece multa lume il solicita. Testere nu mai dau, pentru ca a fost deja testat si se pare ca reteta e buna.

  11. bucatidesuflet zice:

    Buna Alexandra, imi poti spune daca exista un loc din Bucuresti de unde pot cumpara acest sapun,sau alt sapun natural pentru barbierit? Sunt un tanar de 24 de ani care de apoximativ un an sa intors la barbierit clasic(aparat cu o singura lama sau brici) pana acum am mai folosit sapunuri de la Proraso,Mitchels Woolfat,L’occitante,dar as fi tentat mai mult de un sapun natural! Faptul ca nu folosesti argila e un mare plus pentru cei ce folosec brici clasic,e pacat sa iti strice lama unui brici(mai ales ca acesta costa de la 100 de euro in sus) ! Daca vrei sa te extizi in zona barbieritui poti face si un ulei pre-shave (http://www.ehow.com/how_4745645_make-pre_shave-oil.html) sotul si fiul tau sigur nu se vor plange ca nu au barba inmuiata. Singura problema cu uleiul pre-shave e ca uleiurile folosite sa fie hidrosolubile ca sa nu imbacsesca pamatuful. Pentru discutii pe tama sapunurilor,uleiurilor….iti recomand http://forum.barbieritdelux.ro (sotul tau isi poate cauta aparatul de ras cu o singura lama…din armata:)) )

  12. Razvanh zice:

    tot eu sunt,dar de pe alt blog…..ca uleiul pre-shave sa fie hidrosolubil trebuie ca uleiul de ricin(si restul…dar acesta are concentratia cea mai mare)sa fie sulfatat

Lasă un răspuns

