Dezodoro-cu lapte de capra

Tot cu lapte de capra, tot palm-free, de data asta un sapun dezodorizant, bicoz are in el argila verde, spirulina si uleiuri esentiale de salvie, tea tree si rozmarinus.🙂 Pe langa asta, uleiurile vegetale de rigoare, adica de masline, cocos, unt de cacao, unt de shea, ulei de ricin ( in ordinea descrescatoare a proportiilor), iar la trace ulei de migdale dulci, da’ dulci!😀

Am mai facut de dimineata, inainte de orice, un Cappuccino, cu acest formidabil lapte de capra pe care l-am gasit si care tot asa, este fara ulei de palmier, are in schimb in plus fata de precedentele, putin ulei de cuisoare, alaturi de uleiul esential de scortisoara. Sa va mai spun cum miroase?😉

Si am mai facut asta:

🙂

O duminica frumoasa tuturor!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Dezodoro-cu lapte de capra

  1. mihaelacostescu75 spune:

    Astea sunt de mancat????:))

  2. valeria spune:

    Nu AM MANCAT NICIODATA ASA CEVA, ASA CA E MUSAI SA INCERC SI EU ACEASTA RETETA.

  3. Anca spune:

    Iar de sapunuri nu mai spun, ca ma repet, sunt frumoase rau!! Nici nu mai stiu ce sa aleg🙂 Asta imi place in mod deosebit pt. ca are aromele care mie imi plac foarte mult in sapun: spirulina, rozmarin, salvie, e si verde, e fresh cum imi place mie, ce mai!!!!

  4. Gabi spune:

    Aoleu, ce pofta ne faci si de sapun si de galuste………

  5. ama spune:

    buna ALEXANDRA, stii ca iti umaresc blogul si tot ce expui in magazin ,,…daca se poate mai multe sapunase cu parfum floral gen trandafir ? am vazut ca faci multe cu lapte de capra si lavanda …imi place lavanda dar mai mult aroma trandafirului si geraniu🙂

    • Alexandra spune:

      Da, Amalia, stiu, insa astept de cam multicica vreme niste uleiuri esentiale din strainezia, care nu mai vin…😦 Fii sigura ca am sa fac cu prima ocazie un sapun cu lapte de capra si o combinatie florala de uleiuri esentiale. Cum nu pot sta degeaba, azi am facut un sapun fara ulei esential, pentru sensibilosi. Sunt incantata de laptele asta nou de capra pana peste poate. Azi am luat la birou un sapunel de barbierit, sa-l testez. E atat de fain, incat din ora in ora m-am spalat cu el pe maini, l-am dat si la vreo doi colegi sa-l incerce, asa ca pe la 4 era terminat, saracu’ !🙂 \

  6. ama spune:

    ok🙂 ..ma tenteaza si sapunul BROWN WINDSOR becoz i love english stuff🙂 dar deocamdata nu am buget de sapunele … mandarinul care l-am luat de la tine miroase asa de bine a mandarine si culoarea este intensa … love🙂

  7. Ivona spune:

    Astept si eu cu nerabdare saptamana viitoare… Acesta cred ca ar fi bun rau pt fi-miu,desi pt el se pare ca inca nu s-a inventat ceva care sa CURETE…mai ales uleiuri de-alea negre… Saptamana viitoare, cum spuneam, comand si eu dar ce imi vei recomanda tu, avand in vedere ca am o familie compusa din toate speciile, varstele si epidermele… Eu, una, nu stiu ce sa aleg de-aici, le-as colectiona pe toate! Iar pe pachet va trebui sa scrii „NECOMESTIBIL!!” La ornatul si culoarea pe care le are fiecare sapun, gandul – pe mine, cel putin- ma duce la prajiturele…mmmm … Iti las timp de gandire pt cinci bucati pana marti!! Cu drag, Ivona

Lasă un răspuns

