Sapun cu lapte de capra-pentru par

Nu stiu de ce m-am oprit eu la Herbal ca sapun pentru par. A fost primul si este singurul sapun meu creat pentru a spala parul.Ba nu, a mai fost unul cu musetel… Ce-i drept, am primit multe aprecieri la adresa lui  Herbal si poate ca asta a fost motivul pentru care m-am culcat pe-o ureche …

Chestiunea insa este ca mie Herbal a inceput la un moment dat sa-mi usuce parul. Parul meu este normal, vopsit si are firul cam moale. Herbal mi-l „apreta” putin si il facea sa stea si el intr-un fel. Dupa un timp insa, asa cum va spuneam, incepuse sa-mi usuce firul de par si aveam senzatia aceea pe care o ai dupa un sejur la mare, cand ti se pare ca ai parul mai deschis la culoare, mai ars, mai deshidratat, mai aspru… Ca e aspru, e ok, insa e de preferat sa fie matasos, nu precum o claie de fan, nu credeti?

Concluzia: Herbal este destinat unui par gras. Punct.

De ceva vreme, ma spal pe cap cu sapunul cu lapte de capra si lavanda, care mi se pare mult mai potrivit parului meu decat Herbal.Ca atare, am hotarat sa mai fac si alta reteta de sapun pentru par, de data asta cu lapte de capra.🙂 Nu credeti ca era momentul ? Ba da!😀

Noutatea la acest sapun este ca laptele de capra provine dintr-o ferma de capre, este lapte de capra crud, neprelucrat, nepasteurizat, nefiert, cu minim 3.5% grasime. O frumusete si o bunatate de lapte (caci am si baut din el) si care mi-a dat un sapun cremos de numa! Ce-i drept si ingredientele au fost alese, precum si proportiile lor schimbate. Singura constanta: uleiul de ricin, indispensabil pentru un tratament pentru par.

Asadar, sapunul contine: lapte de capra natural 100%, ulei de masline, palmier, cocos, ricin, unt de cacao, uleiuri esentiale de rozmarin, menta si tea tree. Atat si nimic mai mult. Pregatisem si argila verde  si niscai frunze de busuioc si menta, dar am zis ca nu e cazul.

Cateva poze, luate pe o lumina cam slaba…

In cutie este laptele, congelat si cred ca se observa culoarea , care spune cat e de gras. Sunt atat de fericita ca am in sfarsit lapte adevarat , nu prafuri sau amestecuri. Ca ce mai e natural in magazinele noastre alimentare?

In weekend-ul asta ma duc la fermulita sa imi refac stocul de lapte, ca deja s-a redus simtitor.

Va pup, numai bine!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun pentru par, Sapunuri cu lapte de capra și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Sapun cu lapte de capra-pentru par

  1. mihaelacostescu75 spune:

    Eeeee ,vezi daca nu ti-ai luat capra, mulgeai laptele direct in sapun!!!!! :)) Despre par….si samponul cica este indicat sa-l schimbi din cand in cand ,ca si cremele, deoarece folosind aceeasi marca parul (pielea)devine imun si samponul nu mai are nici un efect .Asa si cu sapunul probabil parul s-a obisnuit cu el ,peste ceva timp poti sa te speli iar cu Herbal.Offffffff ,ma mananca si pe mine mainile sa fac un sapun ,dar nu am soda si nu mai fac pana nu gasesc soda de calitate,nu cu sare in ea.Oare in tara asta de doi bani nu sunt decat tepari?????!!!!!! Mai am si un mouse de da 3 clicuri odata ,of of .Multa sanatate, Alexandra,ca e mai buna decat toate !

  2. LoraDesigns spune:

    buna alexandra, deci sa inteleg ca renunti la ideea de a cumpara o caprita? :))… vreau sa iti zic ca eu imi spal copchiii pe cap cu sapunurile tale Bebelus, Herbal si Galbenele, ca le foloseam pe rand si apoi le-am facut intr-unul singur, mai mare :))))…si sa stii ca sunt ff multumita, sunt mai bune decat orice sampon de pe piata special pt copii… dar tb sa testez si noul sapun herbal, suna bine tot ce am citit despre el… in curand🙂..te pup

    • Alexandra spune:

      Da, Laura, as cam renunta sa-mi fac de lucru si cu o capra, mai ales ca am gasit exact laptele pe care il voiam, dupa indelungi cautari. Pana la urma stii cum se spune, pentru un kil de lapte, n-are rost sa cumperi toata vaca, respectiv capra.🙂 Te pup si eu!

  3. valeria spune:

    Eu una am fost foarte multumita de HERBAL , a fost primul sampon care nu mi-a lasat parul f. uns asa ca deocamdata merg tot cu el mai ales acum ca am reusit sa fac si eu sampon si mi-a mers din prima. De matreata pot sa spun ca tot mai am ,nu ca inainte dar este, desi la spalare se curata bine scalpul [mai bine dacat cu oricare sampon din comert] tot apare la cateva zile.Am insa o nelamurire cu discountul de soda la samponul solid, am citit ca este bine la sampon sa folosim un discount de soda mai mic sau chiar deloc,dar mie cu 8 % imi este f. bine , vreau sa spun ca nu mie se ingrasa dupa cateva zile deloc.Nu ar iesi prea aspru un asemenea sapun?

  4. Gabi spune:

    O, de cand asteptam sa vad acest sapun……Jos palaria …Ma bucur ca ai gasit lapte de capra adevarata!Si mai ales ca ai facut si un alt sapun de par decat Herbal.
    Sa inteleg ca e un sapun pentru par normal!?

  5. Diana Carmen spune:

    Vreau si eu sa comand un sampon Herbal, dar pe Breslo nu apare. Cum pot sa fac comanda, pentru Timisoara?

Lasă un răspuns

