Gradina aromata

Cum gradina mea a inceput sa-si mai revina dupa caldurile care au toropit-o in vara asta, m-am gandit sa fac un sapun in tema. Culori multe si miros de ierburi aromate.Contine ulei de masline, cocos, palmier, ulei de ricin, unt de shea, uleiuri esentiale de salvie, rozmarin si menta. Nu din gradina, ci din magazin. Uleiurile esentiale. Frunzele din poza sunt de la mine din gradina insa si ma bate gandul ca anul viitor sa-mi umplu curtea cu astfel de plante aromatice si eventual sa-mi procur si un mic distilator. Cum vedeti, in iarna asta am ce studia… 🙂

Sapunul e dragut, miroase frumos si ce este mai important, datorita uleiurilor esentiale, are proprietati antibacteriene, cu alte cuvinte, dezodorizeaza . 🙂

Am facut poze si afara, in gradina, chiar cand apareau primele raze de soare. 🙂

Va pup si va doresc o duminica minunata! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Gradina aromata

  1. Gabriellah zice:

    da e dragutz sapunul (eu mi le doresc pe toate :))
    o duminica frumoasa !!

  2. Liana Plaian zice:

    Doamne cat esti de harnicutza si de inventiva!!!! Te admir din tot sufletul si-ti doresc sa nu scapi never-never de microbul sapunaritului. Ma bucur alaturi de tine si-ti „savurez” fiecare noua inventie intr-ale sapunaritului chiar daca nu te vizitez prea des pe blog. Le pup cu drag pe toate „fetele” de pe blog , pe tine si bineinteles ….pisoii!

  3. Anca zice:

    Ce dragalas si colorat este!!

  4. CCristinaC zice:

    Buna! Mai faci sapun sau te-ai apucat de facut prajituri? Arata apetisant sapunurile tale 🙂 Felicitari si succes in continuare!

  5. Mariana zice:

    Imi place tare mult cum arata,e foarte reusit.Succes si o saptamana usoara.

Lasă un răspuns

