Intrebari la care nu (mai) raspund…

1. Sapunul asta are soda in el? Nu puteti face si fara soda?

2. Ce PH are sapunul? Daca are peste 5.5 nu este periculos?

3. Imi dai si mie retetele tale de sapun? Sau mai bine, imi dai si mie toate retetele tale de sapun? 🙂

4. De unde iti iei ingredientele si cu ce pret?

5. Ce trebuie sa faci ca sa notifici sapunurile la Ministerul Sanatatii?

6. De ce se termina asa de repede sapunul? Dove tine mai mult…

7.De ce mirosul sapunurilor naturale nu este la fel de puternic ca al celor din supermarket?

8. De ce sapunurile naturale au pretul de cateva ori mai mare fata de cele din super/hipermarket?

9. Ce dimensiuni au formele tale din lemn, din ce lemn sunt facute, sunt date cu lac, au in interior hartie de copt, etc.?

10. De ce nu facetisi sapunuri transparente, sapun lichid, sampon, etc?

11. De ce nu este trecuta si soda caustica in lista de ingrediente?

12. Nu puteti sa-mi vindeti si mie niste soda/unt de cocos?

13 De ce nu-mi raspundeti la mail/comentariu? :D)

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Intrebari la care nu (mai) raspund…

  1. Mariana zice:

    :)))))) Nici nu merita raspuns….

  2. mihaelacostescu75 zice:

    Alexandra ,pot sa raspund eu in locul tau la intrebari? 1.Are .Fa tu fara!
    2. ph 20,10
    3. foloseste soap calc
    4. de la librarie .
    5. Intreaba la ministerul sanatatii
    6.Pentru ca spala.Ia-ti un Dove
    7. Pentru ca sapunul spala nu parfumeaza ,nu e doi in unu’
    8. Deoarece nu compari un Ferrarii cu un logan
    9. 1m cub .lemn de trandafir .sunt date cu pacura.hartie de prajit
    10. fa tu!
    11. poate am uitat s-o pun
    12. cauta la aprozar!
    13. ma plictisesti! 🙂 🙂 :)…

  3. elenushka zice:

    Wow ce oameni stresanti !
    Nu or fi auzit de google search ?

    Si acu sa vorbim de treburi serioase. iti multumesc pentru sapunuri, sunt superbe ca intotdeauna, si tot ca intotdeauna, le luam pe rand si ne certam pe ele !

  4. LoraDesigns zice:

    doamne, cel mai tare articol! off…cred ca innebunesti deseori primind astfel de mesaje… :))) stii vorba aia, mare e gradina domnului :)))

  5. Cris zice:

    Guilty as charged! :))) Intre timp, totusi, am reusit sa iau soda 😉

  6. Elena zice:

    Buna,

    Scuza-mi ignoranta, dar eu care habar nu aveam cum se face un sapun de casa, chiar credeam ca nu contine soda deoarece nu este trecuta la ingrediente. Da, acum stiu, se numeste naivitate.
    Deci nu cred ca ar tb sa existe aceasta atitudine fata de cei care nu stiu anumite lucruri.
    Majoritatea intrebarilor sunt stupide, dar nu chiar toate.

    Multumesc.

    • Alexandra zice:

      Nu pentru stupiditatea intrebarilor nu mai vreau sa rapund. Imi pare rau, dar n-ai inteles…
      Si nu e naivitate, ci lipsa de informare. Naivitate este sa crezi ca un comentariu ca al tau ar putea sa-mi schimbe atitudinea, oricare ar fi ea. :D)
      Iar daca vei citi blogul meu, vei vedea ca are foarte multe informatii, inclusiv despre soda si ce face ea. Trebuie doar sa citesti…

      • mihaelacostescu75 zice:

        corect! nici eu nu stiam nimic despre sapunuri dar am citit cate ceva inainte de a ma apuca de sapun,mi-am cumparat sapunuri intai de la Alexandra sa vad daca merita si…….. merita ,apoi m-am apucat de treaba.Necazul este ca nu gasesc soda de calitate.Am gasit un pachet cu chiu cu vai ,cica 98% puritate ,dar am constatat ca e jumatate plin cu sare.Ma miram eu ca proasta de ce nu se dizolva toata soda si nu se incheaga sapunul !Am mai intrebat si eu pe Alexandra cate ceva ,de exemplu cu ce face dunga aia neagra la sapun,eu credeam ca era cafea si am pus si eu dar mi s-a dezlipit sapunul cand s-a uscat,dar sa intrebi daca sapunul are soda ……mi se pare ”noaptea mintii” .Alexandra ti-ai luat capra?Sa sti ca si eu cercetez de ceva timp pe net ,eu vreau de ceva timp sa-mi iau dar nu ma lasa sotul,cica ii roade pomii,dar sunt hotarata sa-mi iau chiar daca nu vrea .Pentru lapta sunt bune alea din rasa Saanen,dar sunt otravite la pret ,dar cred ca merita cica dau 7 litri de lapte la zi.Bafta!La cata gradina ai cred ca o sa traiasca bine capra ta .

  7. Elena zice:

    Buna,

    Eu nu fac si nu voi face vreodata sapun. Deci nu am de ce sa citesc toate postarile de pe blog. Am citit ocazional in calitate de potential cumparator.

    Legat de com meu, se pare ca nu ai inteles nimic. Poate nici eu nu am fost prea clara.
    Am aflat cu mai multi ani in urma ca sapunul solid handmade contine soda. Am aflat de la o doamna care produce sapun si pe care eu am intrebat-o in calitate de potential CUMPARATOR si nu PRODUCATOR. Deci dna Costescu care nu vrea decat sa ‘fure’ din idei si sa faca si ea sapun, mai bine ar incerca sa fie ceativa si sa nu fure ideile altora…si culmea, nu e capabila sa fure ci tb sa intrebe cum sa faca asta! – a se vedea dunga neagra :))

    Eu am vrut doar sa spun ca e minim de respect sa ai rabdare cu potentialii tai cumparatori, mai ales cu cei care sunt neinformati DEOCAMDATA. Altfel cum poti sa ai pretentia sa vinzi sapunuri? Poate doar sapunarilor nu si persoanelor care au cu totul alte preocupari. Vrei sa vinzi sapunuri dar oamenii care doresc sa le cumpere sa caute pe google sau sa citeasca tot blog-ul tau? Citez ‘tb doar sa citesti’. Niciun producator handmade cu care am intrat in contact de-a lungul anilor nu a avut o atitudine de comerciant ambulant de RO!! Noi doar vindem, nu informam!!
    Iar tu ai inteles ca vreau sa te schimb..asta e naivitate.

    Bafta!

    • Alexandra zice:

      Buna, Elena

      De obicei nu intru in polemici de genul asta, dar hai sa-ti raspund , totusi.
      Nu faci si nu vei face sapun niciodata, insa cunosti bine site-uri cu ingrediente cosmetice si iti dai cu parerea despre calitatea acestora. Hmmm…
      Legat de d-na Costescu, afla ca nu chiar toata lumea poate sa fure in tara asta si atunci mai si intreaba.
      Minim de respect este sa respecti parerile celorlalti, asa cum sunt ele. Parerea mea de exemplu este ca nu mai raspund la intrebari la care am raspuns deja de zeci de ori pe blog. A, daca imi trimiteai un e-mail sau ne intalneam fata in fata era cu totul altceva, iar cei care ma cunosc stiu ca raspund la orice solicitare. De-a lungul timpului pot sa ma laud ca am invatat cateva fete sa faca sapun, sapun bun. 🙂
      Si, Elena, iar ma repet, dar tu n-ai de unde sa stii, nu tin sa vand sapun unui neinformat, prefer sa am de-a face cu oameni informati si…educati.
      Iar daca blogul asta cu 450 de postari, 4600 de comentarii si 250.000 de vizite nu informeaza, atunci chiar nu stiu cine o mai face. 🙂
      Sincer, eu vad doar rautate in comentariul tau si te anunt ca acesta va fi ultimul care va aparea pe blogul asta.
      Bafta si tie!

  8. valeria zice:

    Adevarul este ca ,intradevar ati fost o sursa de inspiratie chiar pt sapunari ,insa cu atat mai mult pt. acele persoane [printre care ma numar si eu] care nici macar nu au au stiut ce inseamna sapun natural .Am invatat atat de multe despre sapun de pe acest blog dar si din raspunsurile care le-am primit la intrebarile mele.Am ajuns sa fac chiar si sampon solid ,de care sunt f. multumita lucru care sincer daca eram intrebata acum un an nu as fi visat vreodatA ca il pot realiza.Cu totii la un momendat am cules informatii de la alte persoane in diferite domenii ,dar asta nu inseamna ca le-am furat avand in vedere ca ele au fost lasate special pt. publicul larg.Si ma gandesc acum la inventiile care au avut loc de-a lungul timpulul ce s-ar fi intamplat daca inventatorii ar fi tinut doar pt. ei ce au descoperit , nu cred ca am fi ajuns la stadiul acesta de civillizatie daca toti erau egoisti .

Lasă un răspuns

