Brown Windsor-exotic si picant

L-am taiat! Cam molcut el, dar la naiba, nu mai aveam rabdare pana maine seara!  Asa ca l-am feliat!

Nu mi se intampla sa ma gandesc la sapunurile mele ca la niste prajituri, insa primul gand in timp ce-l taiam a fost la prajitura Negresa, din care n-am mai facut si mancat de vreo doi ani.Nicio paguba…🙂

Al doilea gand a fost la un parfum exotic, gen Opium, care-mi placea mie pe vremuri si se para ca inca imi place.🙂 Aroma este fascinanta, cel putin mie asa mi se pare, exotica si misterioasa, cu totul altceva decat ce-am facut eu pana acum.

Am de gand sa imbunatatesc reteta si cu afurisitul ala de avocado care tocmai acum s-a gasit sa-mi lipseasca, sa-i pun si cuvenita lavanda, dupa care prevad ca si acest sapun va deveni unul clasic…pentru mine, adica sapunul care va ramane constant in preocuparile mele.

Deci imi place, imi place rau!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Brown Windsor-exotic si picant

  1. Minunat. Are lavanda in reteta ? Eu pe astea ciocolatii le simt cu miros de ciocolata, vanilie si alte condimente aqsociate cu ciocolata, dar eu nu ma pricep la sapunuri :((((

  2. Anca spune:

    Zici ca e ciocolata de casa!!! Super!! Poate apuc sa il incerc si eu.

  3. Mihaela spune:

    Tu esti sigura ca este sapun? eu zic ca este cea mai apetisanta ciocolata.

  4. Gabi spune:

    Oh , ce frumusete…….. de sapun prajitura………si mi se pare interesanta combinatia de arome……pacat ca nu il pot mirosi si eu decat cu imaginatia………

  5. iulia spune:

    Va garantez ca miroase superb, placubil atat persoanelor de gen masculin cat si celor de gen feminin. Si da, Alexandra, aveti dreptate, al patrulea ulei esential era chimen, nici eu nu l-am gasit si l-am inlocuit cu tamaie, iar lavanda e optionala. Ce sa zic, sunt indragostita de sapunul asta!:) Offtopic, as dori sa va intreb ceva pe privat, adresa mea de email e julicu[at]gmail[punct]com. multumesc mult si anticipat!

  6. Monica spune:

    Este primul sapun al Alexandrei la care m-am repezit🙂 din cele cateva comandate. Deh, probabil gurmandul ala mic din mine, care sade pe umarul stang… Pe umarul drept sta printesa fandosita, care vrea rasfat cu lapte de capra, din cap pana in picioare. Urmeaza, in cateva zile.
    Nu am cuvinte… un dus cum n-am mai trait de mult… Cand imi place un sapun foarte mult ma sapunesc de doua ori. Adica fac doua dusuri odata. Ei, asta mi-a placut pret de doua sapuneli zdravene.
    Imi place ca se termina repede, pentru ca ard de nerabdare sa incep altul… Nu, niciodata doua in paralel! (alt pitic) Unul de fata, unul de corp, unul de par (in curand, sper, daca se indura Alexandra sa-mi trimita unul saptamana viitoare), si unul de maini pe care il am la serviciu.
    Si sa mai detaliem un pic… Am descoperit Breslo saptamana trecuta – recomandare de la un coleg care foloseste sapun handmade. M-am repezit sa dau mai multe comenzi… am mirosit, am comparat, am clabucit… Concluzie: raman aici, pentru ca nu sunt facute pentru a imita parfumul vreunei case celebre, pentru ca am vazut ce pune Alexandra in ele, pentru ca le tii in mana si au suflet, pentru ca se vede cand le faci pentru a darui cuiva un strop „de bine” in vartejul vietii de zi cu zi si nu DOAR pentru a te numi un om de afaceri de succes.
    Dar ce tot spun eu aici?!! Incercati, experimentati, filtrati totul prin simturile voastre si alegeti (suna cunoscut, Alexa?😉
    Nu in ultimul rand, aveti grija de trupurile [si sufletele] voastre🙂
    Ne mai auzim la urmatorul sapun cu noi impresii si cugetari, sa stie si Alexandra pentru ce inhaleaza atata amar de abur de soda!
    Cu drag,
    O Monica curatica

Lasă un răspuns

