25% REDUCERE!

Doar astazi, sapunurile cu pretul de 10 lei si peste, au reducere de 25%.

COMANDA MINIMA CU PRETUL  REDUS ESTE DE 40 DE LEI.

Va astept in MAGAZIN! 🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la 25% REDUCERE!

  1. Diana spune:

    Buna, Alexandra!
    Am trimis si eu o comanda si ti-am lasat un mesaj odata cu ea.
    Mersi mult, spor la vanzari!

    Diana si trupa (indragostita de pisicute😀 ).

    • Alexandra spune:

      Super comanda, mersic!🙂

      • Diana spune:

        Gata, m-am despartit cu greeeeu de majoritatea, mi-am pastrat un Flora si unul cu lapte de capra, restul au ajuns cadou si bine am facut, au fost tare bine primite.🙂
        Iti multumesc mult pt. sapunuri (ambalate impecabil🙂 ) si poate mai faci o tura de galbenele cu lapte de capra (compozitia pisicilor), noi mai avem doar unul si pana acum mi se par cele mai bune pt. pielea sensibila a copiilor.
        Recunosc cu mana pe inima ca sunt dependenta :D!

      • Alexandra spune:

        Diana, ma bucur ca a fost totul ok?🙂
        Am sa mai fac pisicutele, mai ales ca acum am lapte de capra natural, de la ferma. Sunt atat de fericita, n-ai idee! Imi lipseste insa uleiul esential de lavanda, vine tocmai din Italia si mi s-au lungit deja urechile asteptandu-l. Pe de alta parte, nici nu vreau sa mai cumpar din Romania.Mai dureaza putin, dar cum le fac am sa bat toba mare, iti dai seama…
        Si…imi place dependenta ta…🙂 O am si eu!😀

      • Diana spune:

        Noi acceptam si cu alte uleiuri (de ex. combinatia de la Flora, eu lesin dupa miros :D), cu levantica mai avem. Te urmaresc oricum, nu scapi de noi :)) ).

  2. Maria spune:

    Buna Alexandra, am lasat si eu o comanda pentru cateva sapunuri. Multumesc mult, te pup, Maria

  3. leonito spune:

    se pare ca breslo m-a fentat,facusem si eu o comanda la dvs.v-a ajuns sau nu?

  4. leonito spune:

    au ajuns si sapunurileeeeee.multumesc

  5. leonito spune:

    si mai cer si alta data

Lasă un răspuns

