Nu renunta la visul tau…

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Nu renunta la visul tau…

  1. Anca spune:

    Cat de adevar e in poza aia…. Eu una nu prea indraznesc sa mai visez… din nefericire. Astept doar minuni care nu se intampla pentru ca nu indraznesc mai mult atunci cand toata lumea imi pune bete in roate… un cerc vicios, stiu… Cineva mi-a spus nu demult ca mie imi lipseste pofta de viata si cam asa e…
    Tu ai un vis frumos pe care il traiesti, sa il duci mai departe!! Pupici!!

  2. Gabi spune:

    Asa este, Alexandra…
    Iaca visez sa fac sapun cu suc de struguri, am incercat alalataieri, insa mi-a dat peste vas solutia de soda, a trebuie sa curat in jur….am fost tare suparata….sa fi vazut ce efervescenta in vasul cu soda….cred ca ceva am gresit eu,una ar fi ca am pus soda toata deodata, caci ma grabeam si altele nu mai stiu….Sucul l-am facut la blender, adica am pus boabele cu putina apa in blender, apoi am trecut prin sita continutul din blender….
    Cum ar trebui facut sapunul cu suc de struguri?Cineva mi-a zis sa il fierb, insa asta inseamna adio vitamine si altele etc.

Lasă un răspuns

