My bestseller

Nu este altul decat… Herbal!🙂

Evident ca n-am stat sa numar cate Herbal am vandut, insa stiu ca am facut o multime  si mai stiu ca mereu raman fara el. Acum mai am doar unul in magazin si alte cateva la uscat, care insa trebuie sa mai stea pe raft  macar o saptamana.

Da, daca este sa ma iau dupa numarul de vanzari, Herbal -sapunul pentru par cu ulei de ricin este cel mai apreciat sapun al meu. Ceea ce este interesant, este ca multi barbati au fost atrasi de acest sapun, spre deosebire de celelalte sapunuri, unde femeile au intaietate. Poate unde barbatii au parul scurt si le e mai usor sa-si spele parul cu sapun. Desi, va spun, spalatul pe par cu Herbal este la fel de comod ca si spalatul cu sampon. Este nevoie doar de cateva zile, pana se obisnuieste parul cu naturelul , iar apoi  uitati complet de sampon. Si de balsam…

Herbal este dedicat in special celor cu parul gras, cu fir subtire si moale.Am in plan si un sapun pentru par normal, nu va spun cu ce inca, reteta e deocamdata in studiu.🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun pentru par și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la My bestseller

  1. vis.serafic spune:

    Pot sa te rog sa adaugi in plan inca un sapun-sampon? Unul pentru scalp extrem de sensibil. Ceva foooarte bland si delicat… Eu personal caut asa ceva, scalpul meu e intolerant la…cam toate samponurile. Inclusiv cele naturale. Sunt care imi cad mai bine si pot sa le folosesc 3-4 luni, dar apoi iarasi incep sa am scalp iritat si trebuie sa schimb samponul. Dintre cele naturale care mi-au priit a fost sapunul de alep, am avut unul de 150 gr dar inainte sa apuc sa-l termin a trebuit sa-l schimb. Mi-ar placea sa gasesc ceva sa pot folosi constant… Speranta moare ultima😀

    • Alexandra spune:

      Se spune ca sapunul de alep este printre cele mai bune, poate chiar cel mai bun.Daca mici ala nu ti-a priit, atunci nu stiu ce ai mai putea folosi drept sampon. O varianta ar fi sapunul cu lapte de capra, ai incercat?

      • vis.serafic spune:

        Sa stii ca m-am gandit si la cel de cu lapte de capra, dupa ce am vazut pe-aici pe blog ca ai scris ca tu il folosesti si pentru par…pacat ca nu m-am gandit atunci cand l-am avut. Dar o sa incerc pe viitor, multumesc pentru recomandare🙂

  2. LoraDesigns spune:

    Eu confirm tot ce a spus Alexandra, este un sapun pt par exceptional!! si eu am un par ff dificil, e cret si se incurca, nici nu il pot pieptana zilnic, ci doar dupa ce il spal..si atunci am nevoie de ceva care sa il descurce…. plus ca arata mult mai bine dupa spalare, mai stralucitor… hai ca seamana a reclama :))))))))))…dar nu e, pe bune… merita sa il incercati :)… aaa, inca ceva, fi-miu de 4 ani il fura si se spala pe maini cu el, cica miroase mai frumos decat al lui :)))))

  3. Crina Sacalean spune:

    Draga Alexandra,ceea ce faci tu este foarte interesant..Din pacate eu abia acum descopar aceasta deosebita preocupare a prepararii cosmeticelor home-made.As dori sa stiu cand vei mai tine cursuri si unde anume..astept cu mult interes un raspuns.

  4. Cina Sacalean spune:

    Draga Alexandra,cum as putea afla mai mult derspre cursurile tale ?Mi-ai putea scri un email cu detalii despre acest subiect?Multumesc.

Lasă un răspuns

