70% ulei de masline-partea II

Dupa cum se prezenta ieri, as fi zis ca acest sapun nu se va mai intari in veci si va ramane un fel de pasta de sapun, pe care o voi folosi la rufe…

Iata insa ca s-a intarit, atat cat sa-l pot scoate din forma si taia, nimic mai mult, insa contez ca pana la urma va fi un sapun in toata regula. Deci nici vorba sa ma pot spala cu el…

Ce va pot spune e ca e foarte delicat,  este poate cel mai delicat sapun pe care l-am facut si asta mai mult ca sigur datorita uleiurilor.Este insa verzuliu, asa cum m-am asteptat. Pacat ca n-am poze mai bune.

Sa aveti o duminica frumoasa!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la 70% ulei de masline-partea II

  1. julicu spune:

    felicitari, ati facut un „bastille”, fratele mai mic al lui „castille”🙂 trebuie sa fie foarte bland si cremos. fericiti cei ce-l vor folosi!

    • Alexandra spune:

      Juli, multumesc, dar acum nici nu l pot tine in mana, atat e de moale. Sper ca ma voi spala cu el pana la urma…

      • Elena spune:

        Nu inteleg de ce ti-a iesit atat de moale. Mereu am facut castile cu 70% ulei de masline si era tare. E drept, il lasam doua zile in forma, dar cand il scoteam, sa putea taia imediat. Care este explicatia?

      • Alexandra spune:

        Poate pentru ca am pus 15% ulei de ricin si alte 15 procente cocos. Daca puneam in completare doar ulei de cocos, sunt sigura ca era mai tare.

      • julicu spune:

        Am facut si eu unul numai cu ulei de masline, a fost primul meu sapun. l-am putut taia abia dupa o saptamana – era unt. l-am lasat cam 3 luni la uscat si intr-adevar, s-a intarit foarte bine. altii recomanda minim 4 luni… deci, exista speranta🙂

      • Alexandra spune:

        Deja e putin mai tarisor…Tot nu ma pot spala cu el, deci daca stateam in baza lui, acum eram plina de jeg…😀

Lasă un răspuns

