Autumn leaves

Vine toamna…

Cu ulei de masline, palmier, cocos, unt de cacao, unt de shea, ulei de ricin, ulei de catina, argila verde, pudra de roscove, lapte de migdale. Fara ulei esential.

Toamna este anotimpul meu preferat.🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Autumn leaves

  1. Liza spune:

    Reusite sapunuri si neasteptate avand in vedere ingredientele….Cum ai obtinut culoarea ruginie? Sa fie combinatia intre roscove si argila?!

  2. Gabi spune:

    Cu adevarat tomnatice………..

  3. Anca spune:

    Mie nu imi prea place toamna, dar sapunurile tale imi plac!! Faine swirl-urile! Eu vad niste bufnite speriate pe acolo, nu stiu daca le mai vede cineva, hahaha, ori o fi luat-o imaginatia mea razna🙂

  4. Liza spune:

    Alexandra, eu nu sunt sapunar ( desi imi doresc sa devin si pentru asta invat de la adevaratii sapunari). Iarta-ma daca te-am ofensat cu mesajele mele de ai considerat ca e bine sa-mi raspunzi in mod ironic. Iti doresc numai bine!

    • Alexandra spune:

      Cum nu esti sapunar, doar faci sapunuri… Crezi ca e cineva sapunar de meserie?😀
      Imi pare rau daca ai considerat ironic raspunsul meu, dar mi se parea evidenta combinatia de culori, mai ales ca ai si remarcat-o.Si nu m-ai ofensat deloc. :D)

  5. mijnzeep1 spune:

    Si mie imi place toamna, iar sapunul tau este cu adevarat superb!
    Pupici!

Lasă un răspuns

