Nuante

Patru sapunuri cu lapte de capra, in patru nuante diferite.

Cel din prim-plan nu are ulei de palmier, are in schimb unt de cacao, de aceea culoarea lui este mai inchisa decat a celui din dreapta, care are ulei de palmier, insa deloc unt de cacao.

Pe cel din stanga il stiti, este cel in care am pus pe langa lapte de capra, cafea. Nici el nu are ulei de palmier. Iar cel de sus, cu ulei de palmier si galbenele.:)

N-am sa ma satur niciodata sa fac sapun!😀

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri cu lapte de capra și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Nuante

  1. Gabi spune:

    Nici eu, sa stii…….

  2. Anca spune:

    Toate nuante naturale minunate!! Curand trebuie sa imi refac micul meu stoc de sapun natural. Daca ai stii cat „grijesc” o bucatica din cel cu trandafir🙂 Pentru dus/corp, caci pt. maini mai folosesc si sapun lichid din comert, ca nu o fi bai!!
    Pupici!!

  3. Mioara spune:

    Si care este cel mai fain?

Lasă un răspuns

