De ce NU fac un sapun Castile

Pentru ca:

– e prea moale

– nu spala

-nu  face spuma

– nu este cremos

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Teoria sapunului și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la De ce NU fac un sapun Castile

  1. Dana spune:

    Sunt de acord cu tine. Pe de alta perte, am primit un sapun (facut in Spania) numai cu ulei de masline de culoare alba (poate chiar prea alba), cremos, destul de tare dar nu face spuma. Femeia a zis ca e 100% natural, dar sincer am mari dubii!!

  2. Elena spune:

    Imi permit sa te contrazic putin:
    – Nu se intareste repede, dar dupa doua luni de stat la uscat este BETON. In timpul spalarii nu se inmoaie ci isi pastreaza duritatea, insa la suprafata devine usor mucos.
    – Daca este pus intr-un burete de plasa si frecat bine, face spuma. Nu exagerat de multa, dar face. Spuma nu este pufoasa dar persista iar dupa spalare pielea scartaie.
    – Este cremos in sensul de pelicula mucoasa😛

    Pe mine personal nu ma incanta acest tip de sapun, dar am facut acum cateva luni un calup si il mai folosesc din cand in cand. Pentru fata este minunat deoarece este extrem de hidratant si hranitor.

    • Alexandra spune:

      Elena, contrazici Soapcalc. Oricum, eu tot n-am sa fac vreodata un Castile, Caci daca nu spala jegul si nu face spuma, atunci la ce bun sa mai saponific uleiul ala. Mai bine ma ung cu el, ori il fac alifie…😀 Ori il pun in salata.😀

      • Elena spune:

        Cam asa e. Dar sunt persoane care vor sapun Castile din 100% ulei de masline. De ce? Nu stiu. Nici eu nu mai fac decat daca il combin cu ceva cocos… In acest caz, un semi-Castile😛

  3. iulia spune:

    cand o sa-mi fac curaj o sa incerc metoda asta: http://www.lovinsoap.com/2011/03/castille/ cu discount de apa. doar pentru mine, de curiozitate. trebuie sa fie un motiv pentru care e asa de cautat🙂

Lasă un răspuns

