Cafe au lait

In „Top ten-ul” preferintelor mele sapunistice, intra in aceasta saptamana, hitul ” Cafe au lait”, un sapun misto de tot, fara palmier, dar cu masline, cocos, unt de cacao, shea si ricin. In loc de apa, lapte de capra si cafea la ibric! 😀

Ce imi place cel mai mult, este ca desi am strecurat cafeaua, tot au mai ramas cateva fire…

Uleiul esential era de prisos, intrucat miroase delicios a cafea si a ciocolata.

Pup pe toata lumea! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lapte de capra și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cafe au lait

  1. Anca zice:

    E frumos tareeee!! Si buuun!! Ce cuvinte sa mai gasesc, ca faci numai minunatii!!! Te pup cu drag, spor in toate!!

  2. Monica zice:

    As zice si eu, cum au mai zis-o si altii, ca femeia este o fiinta tare complicata…
    Exista o latura a noastra care jubileaza atunci cand cineva drag intra seara pe usa, cu un zambet larg pe fata, cu narile frematand, iar noi avem darul de a-i deslusi in ochi bucuria intoarcerii acasa, unde e cald, curat si miroase a mancare buna…
    Mai exista latura aceea care stie a se bucura de o floare, de o fasie de matase, de un parfum, de o margica de sticla colorata, de un sapun fin…
    Si mai exista printre noi, alese pe spranceana cum se zice, cele care au reusit sa combine aceste doua virtuti intr-una singura, pentru ca au intuit ca mixerul poate face mai mult decat a bate un albus spuma… iar cafeaua la ibric poate fi si altceva decat ghiontul de dimineata care ne da puterea de a incepe o noua zi de munca, sau un pretext de a invita o femeie frumoasa in oras…
    Mi-am oferit bucuria acestui sapun intr-o duminica dimineata pe care am vrut-o… boema. Fara sa sune ceasul, fara televizor, fara liste de cumparaturi, camasi de calcat sau alte nimicuri care nu ne dau noua pace… doar o cafea buna, bauta pe indelete, o carte scrisa cum trebuie si un sapun care sa dea acestei combinatii exact ingredientul ce desavarseste reteta unei bine-meritate ore de tihna.
    Va invit, dupa cum imi e obiceiul, sa-l incercati pe pielea voastra, pentru ca este suav, cremos, delicat si miroase a dimineata tihnita de duminica.
    PS: orice asemanare cu personaje din viata reala este voita si deloc intamplatoare, pentru ca unele dintre noi inca mai petrec timp in bucatarie de dragul celor de acasa, se bucura cand infloresc magnoliile, sau aleg sa dea viata inca unui sapun, unic si desavarsit, pe care cineva, undeva, il asteapta cu sufletul la gura…

    Monica Curatica

    • Anca zice:

      Monica Curatica, lasi comentarii tare frumoase mereu, ai vreun blog pe care scrii?

      • Monica Curatica zice:

        Monica Curatica scrie doar pe blogul Alexandrei 🙂
        Sunt doar o mare admiratoare a sapunului ei, iar ceea ce las aici este exact starea mea de spirit dupa primul dus cu un sapun nou.
        Multumesc frumos, Anca!

    • Alexandra zice:

      Asa recenzii la sapunul meu as citi, as tot citi si zau ca n-as adormi.:)
      Frumoasa introducere in atmosfera, iar daca n-as fi stiut sigur ca sunt pe blogul meu, m-as fi crezut intr-o revista cu staif, de pe alte meleaguri si din alte vremuri, mai bune…
      Multumesc, Monica, ce pot spune altceva…Multumesc pentru ca imi apreciezi munca, multumesc pentru ca scrii atat de frumos pe blogul meu.:)

Lasă un răspuns

