Sapunuri

Ca sa vedeti ca ieri n-am stat degeaba, asa cum nu voi sta nici astazi.🙂

O duminica frumoasa!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu lavanda și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Sapunuri

  1. Valeria spune:

    O frumusete de sapunuri, mai mare dragul sa le privesti.Nu mi-am dat seama cu ce este colorat cel maro?

  2. Valeria spune:

    Hm, yami yami.

  3. Victoria spune:

    ce frumos e acolo la tine😛 Pot sa vin si eu????😛

  4. Gabi spune:

    Sunt MINUNATE. Mi- nu – na-te! la plus infinit…………

  5. Simina spune:

    Intr-adevar! MINUNATE! De curand m-am apucat si eu sa fac dar nu se comara cu ce faci tu. Imi calculez retetele in soapcalc dar nu stiu daca valorile sunt bune. Ale tale sunt asa fine… ce valoare ai tu la condition? Mult peste 50?

  6. Alexandra spune:

    Simina, nici nu stiu, crede-ma. Ma uitam si eu la soapcalc la inceputuri, mai ales sa vad cata soda sa pun. Acum le testez doar pe pielea mea si daca imi plac mie, atunci sigur plac si altora.🙂

  7. elenushka spune:

    Doamne ce de frumuseti ai acolo si ma bucur ca nu esti egoista si ca le imparti cu noi !

  8. Gabriela spune:

    Harnicuta ca o albinuta, te admir si imi plac minunatiile tale. Abia acum am reusit sa ma pun la curent cu tot ce ai facut in ultimul timp, mult spor si putere de munca.
    Ps. Imi plac si „albinutele” dragute cu lapte de capra si miere,yammy

Lasă un răspuns

