Va era dor?

Nu va intreb daca v-a fost dor de mine, pentru ca stiu ca v-a fost, asa cum mi-a fost si mie… :)  Voiam sa stiu daca va era dor de un sapun cu menta! Cu menta, lamaie si eucalipt, asa cum am facut eu odata, pe la inceputurile sapunariei mele. Poate mai tineti minte si sapunul, era unul in straturi, chiar primul meu sapun in straturi. Doamne, ce bucuroasa am mai fost ca reusisem sa astern doua straturi de sapun, unul peste celalalt.🙂

Asta e sapunul vechi:

ihmmm… Acum stramb din nas la asemenea sapunuri, ce sa zic…🙂 Atunci insa eram in culmea fericirii ca am reusit sa torn un strat peste celalalt fara sa se amestece. Acum nu stiu cum sa fac sa le amestec mai abitir cand fac un sapun in culori. Eh, cum se schimba oamenii…😀

Iar acesta este sapunul nou:

Diferenta intre ele nu este doar de aspect, ci mai ales de calitate. Parol!🙂 Si ca sa nu uit, scriu aici ca sapunul are in el ulei de masline, cocos, palmier, unt de cacao, de shea, ulei de ricin, argila verde, frunze de menta. A, ce era mai important, uitam! Laptic de migdale, care saracu’ sta de ceva vreme in frigider, asteptandu-ma sa-l fac sapun. Iata ca l-am facut si sper ca e si el fericit, asa cum sunt si eu cand fac, torn, tai, asez , pe raft, miros si ma spal cu sapunurile mele! Si va spun sincer, cum viata asta e din ce in ce mai dificila si mai greu de inteles, nu stiu ce as fi facut daca n-as fi avut pasiunea asta! Cineva ar zice: ai fi avut alta! Poate!🙂

In orice caz, sfatul meu ( chiar daca se spune ca sfaturile gratuite sunt cele mai proaste😀 ), este sa incercati pe cat posibil sa faceti ce va doriti, ce va place si ce va face sa va simtiti bine. Este ca o terapie, credeti-ma. Iar asta sa o faceti acum, fara sa amanati pentru in concediu, la pensie, ori in alta viata! Acum! Maine e deja tarziu!  Asa ca mancati ciocolata aia cu alune, cumparati-va pantofii aceia rosii, mergeti in excursia in Egipt sau…faceti  un sapun!😀

Va pup!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Va era dor?

  1. mijnzeep1 spune:

    Arata superb! O bijuterie de sapun, tare dragutel!
    Oricum terapia de a face sapun e …cea mai buna🙂
    Un we placut!
    Natalia

  2. mijnzeep1 spune:

    Le am primit miercuri,sunt super, iti scriu zilele astea pe mail impresii etc
    Pupici

  3. Anca spune:

    Imi place mult sapunul, tare fresh trebuie sa fie!! Felicitari, nici primul nu arata rau la vremea lui🙂
    Si…. I missed you too!! :*

  4. leonito spune:

    bine ati revenit.ne-a fost dor de sapunareasa noastra.iar eu sunt unul dintre viitorii sapunari incepand de saptamana viitoare.uraaaaaaaaa,abia astept

  5. Victoria spune:

    Si primul e frumos,dar al doilea este mai elegant🙂
    La fel gandesc si eu,de asta fac acum exact ce imi doresc🙂

  6. Victoria spune:

    Tocmai a venit David langa mine si l-am intrebat: Ce crezi ca e in pozele astea?
    El,dupa ce sta 2 secunde pe ganduri: Cumva tort?😛😛😛

  7. Cris spune:

    Chiar arata ca o prajiturica si daca nu ar fi avut eucalipt, cred ca ar fi si mirosit ca una🙂 Te inteleg perfect, daca reusesti sa-ti faci timp pentru lucrurile care iti fac placere nu poti fi decat fericit. Tocmai am terminat cel mai frumos tort al meu de pana acum si sunt aproape extatica :)) asa ca m-am bucurat sa aflu ca suntem pe acelasi val🙂

    • Alexandra spune:

      ‘ Neata, Cris!
      Nu se simte foarte tare eucaliptul,el are mai mult rolul de a fixa aromele celelalte, daca e pus cu masura.
      Pacat ca nu stai mai aproape, ca dadeam o fuga pana la tine si faceam un mic troc.😀

  8. Gabi spune:

    Nu-e fost dor…….si de tine si de sapunurile tale si de sapunarit….
    Ce bine arata ……imi place…… are ceva distins si elegant al doilea….. insa nu e rau nici primul , trebuie respectat caci face parte din istorie……
    Am incercat si eu o combinatie de mirosuri ca tine , dar nu stiu, lamaia e prea slaba ca miros si se simtea mai mult eucaliptul…
    Ai dreptate cu a face ceva ce iti place, eu tind sa fac ce trebuie intai si parca nu e bine, insa cand ma supar pe mine ca sunt prea constiincioasa, mai fac si ce imi place, adica un sapun… in ciuda atator treburi si ocupatii…….
    Spor la treaba!

  9. Dana spune:

    Buna Alexandra, sapunul doi arata minunat! Foarte elegant si….. cremos, parca e un tort de mireasa:). Aaaa.. si sa nu uit!!!1 Multumesc din suflet pentru sapunuri. Miros delicios! Merci mult!
    O saptamana minunata.

  10. LoraDesigns spune:

    Ai asa de mare dreptate cu „sa faci ceea ce iti place” :)… e important sa facem si ceva pt noi, pt sufletul nostru…

  11. senida spune:

    Buna Alexandra,
    Eu m-am apucat de sapunarit de numai o luna si de cateva zile am descoperit blogul tau. Multumim foarte mult pentru lipsa de egoism! Acum ca sa fiu sincera, desi folosesc aceleasi uleiuri baza, este evident din poze ca sapunul tau este mult mai cremos decat imi iese mie. Poate imi va iesi in viitor… Felicitari inca o data si toate cele bune!

Lasă un răspuns

