Elena, ai castigat!

🙂

Felicitari, Elena, se pare ca tu ai adunat in tolba cele mai multe like-uri la concursul meu de pe Facebook! Sper ca nu ma insel!🙂 Eu am numarat 38 de bucati! Astept un e-mail de la tine sa-mi spui ce preferinte ai. Eu cam stiu de pe-acuma cam ce preferi tu, dar astept curioasa sa vad ce alegi de data asta.🙂

Felicitari si pentru Torturi de fondant, pentru cele 24? like-uri! Draga Cris,pentru ca ai strans un numar mare de aprecieri si pentru cuvintele frumoase pe care le-ai adresat sapunelelor mele si mie implicit ( desi inca nu ne cunoastem😉 ) , iti daruiesc un sapun si daca imi dai voie, am sa aleg eu pentru tine unul fain de tot. Ce zici?🙂

Va multumesc tuturor pentru participare , iar sfatul meu, pentru cei timizi, e sa ceara ( like-uri :D  )  si li se va ( vor ) da.

Si inca un cadou din partea mea tuturor celorlalti participanti! Va pup!🙂

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Elena, ai castigat!

  1. elenushka spune:

    Heheheh ce veste buna ! sa vii acasa si sa vezi ca ai castigat trei sapunele frumoase si apetisante.. caci da, toti prietenii mei m-au intrebat daca nu-s dulciuri.
    Multumesc Alexandra pt concurs! Cred insa ca timpul a fost cam scurt. Dar poate mai faci astfel de concursuri.
    O seara buna si multumesc de melodie, bineinteles ca ai ghicit ce sapunele imi plac de mi-ai pus asa camp cu lavanda !

  2. Pingback: Aspirante luptatoare,gravidute curajoase si mamici invingatoare - Pagina 5764

  3. Cris spune:

    Multumesc mult, Alexandra, cu atat mai mult ca nu ma asteptam sa castig si eu ceva :)) Chiar iti admir pasiunea, mai ales ca am si eu una mare mare🙂 si de cand te-am descoperit iti urmaresc cu placere creatiile. Am incredere in alegerea ta si inca o data, multumesc! Te pup!

  4. Anca spune:

    Felicitari, Elena si Cris!!
    Alex, m-am relaxat cu melodia aceea, am si simtit lavanda in aer🙂 Pupici!

  5. Gabi spune:

    Felicitari castigatorilor si Alexandrei!

Lasă un răspuns

