Concurs pe Facebook

N-am mai organizat  de multa vreme un concurs, nu-i asa? Iar pe Facebook, chiar niciodata. Poate ca a venit vremea s-o fac si pe asta, adica un concurs pe Facebook, ce ziceti?

Premiul consta in trei bucati sapunuri la alegere din magazin. Trebuie sa dati un like si un share si cine strange pana maine la ora 20.00 , mai multe like-uri pe pagina lui, castiga. Simplu!

Deci, concursul nu este aici, ci pe Facebook, asa cum v-am spus mai devreme. Aici insa imi puteti lasa un comentariu despre ce sapun ati vrea sa fac? Unul nou-nout, nemaivazut si nemaiauzit! 🙂

Bafta!

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Concurs pe Facebook

  1. elenushka zice:

    Seara buna ! Sa tot intru si sa tot vad asa vesti bune !
    Pai eu acu am avut de lucru cu ceva sfecla rosie, asa ca ma gandeam ca e buna de colorat un sapun.
    Si tot azi m-am racorit cu un pepene galben si ma gandeam ca ce misto ar fi un sapun cu astfel de miros, insa nu stiu cat de mult ar persista acel miros, in sapun. Insa ma gandesc ca ar fi cremos.

    • Alexandra zice:

      Cu sfecla rosie am facut, cred ca mai am vreo doua. Culoare e maroniu-cacanie. 🙂 Iar aroma de pepene galben nu are cum sa ramana, abia ramane aroma uleiurilor esentiale, care sunt concentrate de nu le poti mirosi de aproape. Dar ma bucur ca te gandesti la asta! 🙂

  2. Anca zice:

    Vrei sa ne scoti la lumina pe Facebook pe toti cititorii blogului tau? Sa nu mai ai anonimi pe aici? 😀 M-ar tenta ideea unui astfel de concurs, caci nu am nicio retinere in a-ti promova magazinul de pe Breslo sau pagina de FB (link catre magazin chiar am pus de vreo 2 ori pe pagina mea), dar eu nu prea reusesc sa cer like-uri pt. concursuri. Oricum, apreciez ca organizezi inca un concurs pentru noi!! Pupici!

  3. Cris zice:

    Alexandra, am incercat sa dau un like, insa cred ca e nevoie sa imi accepti cererea de prietenie ca s-o pot face. In schimb, am reusit sa distribui linkul concursului. Pot sa ma consider inscrisa? 😀 Cum spuneam si pe FB, tare mi-ar placea sa ma rasfat cu minunile pe care le creezi. Cat despre sugestii, nu cred ca as putea veni cu vreo idee pe care, dupa atata experienta, nu ai testat-o inca 🙂 Mult succes in continuare!

  4. Gabi zice:

    Asa, nu cred ca mai am vreme sa particip la concurs fiindca doar de acasa(unde nu am timp de regula pt PC) pot intra pe Facebook… de aceea o sa iti dau doar niste idei pentru sapunuri:
    -cu suc de struguri sau vin;
    -cu suc si pulpa de pepene galben sau/si rosu;
    – cu sucuri de citrice
    -cu avocado pulpa si ulei de avocado
    -sapun de Alep, chiar daca stiu ca acolo e o tehnologie speciala, de ce nu ai incerca si tu?
    Spor la treaba!Si succes!

  5. Am dat share. Like nu merge. Ma gandeam la un sapun cu suc de mere.

Lasă un răspuns

