Un film interesant-savon d’ Alep

Trebuie sa recunoasteti ca e fascinant!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Un film interesant-savon d’ Alep

  1. Anca spune:

    Interesant! Dar productia in cantitati mai mici e mai fascinanta si mai igienica, caci sapunul exact ideea de igiena trebuie sa o redea. Nu-mi place sa ii vad calare pe sapun, zau!
    Am mai vazut aseara niste filmulete si am vazut niste swirl-uri absolut minunate si m-am gandit la tine🙂 O zi buna!!

  2. Anca spune:

    Ha, ha, ha, ce bine stau cu VAZUL!!! Ce formulare am avut😀😀 Scuze!!

  3. Gabi spune:

    Da, fascinanat intr-adevar, dar parca am fost cam contrariata cand am vazut cum patinau pe suprafata de sapun ca sa il taie.
    Ce imensitate de sapun………………….dar mi-au placut dispozitivele de taiere si faptul ca ieseau bucatile perfect…….
    Multumim pentru filmulet!

  4. Cris spune:

    Fantastic! Cu ocazia asta am aflat si eu cum se stanteaza sapunurile🙂 Multumesc!

  5. Roxana Iorgu spune:

    Numai la noi iti cer milioane de avize…
    De curiozitate, oare ce dosar au completat ei pt a fi avizati?🙂

Lasă un răspuns

