Nectar de catina

Stiu, ar fi trebuit sa inghit acest nectar de catina… Nu-i nimic, mai am jumatate din sticla, pe care o voi lua ca medicament.Am mai scris despre catina, este cu adevarat o planta miracol, cu nimic mai prejos decat hipermediatizatele fructe goji si pe deasupra este neaosa si mult mai ieftina. Nectarul de catina se poate prepara fie numai din catina, prin zdrobire si apoi lasat la decantat, fie cu miere, in cantitati egale.

Va promisesem ca va arat sapunul cu nectarul primit cadou. Iata-l!

Vedeti ce s-a inchis la culoare? Ai putea sa juri ca e cafea cu lapte! 🙂 Dar ce m-am chinuit pana l-am turnat in forma..si dupa aia… In combinatie cu soda si pe masura ce se racea, nectarul devenea din ce in ce mai consistent, era aproape ca o budinca! Asa ca am mai adaugat la repezeala niste apa, dupa ochi. N-a fost rau, numai ca dupa ce l-am turnat in forma de acril, care merge numai la consistenta mai groase, nicidecum apoase, sapunul meu a inceput sa dea pe-afara prin toate partile. Si sa ma fi vazut cum stateam si luam cu lingurita si puneam la loc…pret de vreo 20 de minute.

Eh, asta e Nectar de catina! Simpatic!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Nectar de catina

  1. mijnzeep1 zice:

    Arata delicios! Parca e cu pudra de roscove. Si eu as vrea sa incerc un sapun cu acest nectar, cred ca e super pe piele.
    Natalia

  2. Este superb, sa imi pastrezi si mie 2-3 daca se poate :), stii ca sunt obsedata de sapunurile tale. Maine plec si deja mi-am pus ala de iasomie in bagaj 🙂

  3. Valeria zice:

    E tare fain acest sapunel si intradevar ce culoare inchisa a capatat, fructele astea ce schimbari radicale au atunci cand sunt folosite in sapun, te astepti la o culoare si iese alta.
    Eu impreuna cu copiii fac in fiecare toamna cate o cura din acest nectar , dar cu miere caci altfel este prea acru.

  4. Anca zice:

    Ce culoare inchisa are!! Nu m-s fi asteptat! Zici ca e cu cacao! Ce mai are prin el? A ce miroase? Ma tenteaza o bucata, sunt sigura ca e fain pt. piele!

  5. Dana zice:

    Foarte interesanta culoare! Parca ar fi o cupa de ingetata de ciocolata sau mai bine zis un frappe reusit! Doresc si eu o cucata din acest sapun. Dar mai vreau unul cu lapte si roscove, si unul leche de cabra. Sunt din Oradea! Cum le primesc? Merci mult!

  6. Victoria zice:

    Pfff,eu as jura ca e o prajitura din aia plina de ciocolata,asa de frumos arata 😛

  7. Gabi zice:

    Doamne, e minunat…..voiam si eu sa fac un sapun cu suc de catina, eu cred ca e simplu sa faci nectarul pentru sapun, storci catinasi o treci printr-o sita ca sa se duca samburii si obtii un suc gros si cu pulpa, insa e de munca.
    Daca vrei nectar sau suc de baut netratat termic, pui o parte catina zdrobita si o parte miere la macerat vreo ora-doua(la frigider) apoi treci prin sita pui in sticla culoare neagra si pastrezi la frigider.
    E foarte concentrat si se administreaza fie cate o lingura inainte de masa, fie faci suc din el, punand apa dupa gust.

  8. Gabi zice:

    Am omis ceva cand lucrezi cu catina nu folosesti instrumente din metal caci oxideaza repede.Numai lemn si plastic.

  9. Gabi zice:

    Cum e la spalat?

Lasă un răspuns

