Miere si ovaz

Pana de curand n-am apreciat asa cum se cuvine sapunul cu miere si fulgi de ovaz, insa acum il consider unul dintre cele mai reusite sapunuri ale mele, drept pentru care a primit onoarea de a deveni unul dintre sapunurile ce vor fi notificate. Reteta actuala este putin …mai mult imbunatatita, in sensul ca are mai mult ulei de ricin, ulei de ricin si la trace, mai multa miere si fulgii de ovaz ceva mai fini. Ma spal cu el aproape non-stop de vreo ora si ma tot minunez.🙂

Binenteles ca sapunul cu galbenele este unul de baza, asa ca am mai facut vreo cateva.

Si acum sa ma laud.😀

Vineri am fost la laboratorul unde am dus cateva sapunuri la analiza, sa ridic buletinele de analiza. Doamna de acolo, o doamna in varsta, cred ca deja pensionara, dar care era administratorul laboratorului, a fost atat de incantata de rezultatele analizelor, incat mi-a daruit o sticla de 1 litru cu un asa-zis ” nectar de catina”, ca sa ” fac un sapun din el”. M-a impresionat tare mult gestul doamnei respective, deci tare mult! :)  Azi dimineata am facut un sapun cu nectarul acela, pe care am sa vi-l si arat intr-o poza si am sa va povestesc mai multe dupa ce il voi taia, probabil maine.  Pentru cine s-a plictisit de sapunurile monocromatice, va anunt ca asta are briz-brizuri.😀

Va pup si va doresc o zi frumusica!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapunuri, Sapunuri cu lavanda. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Miere si ovaz

  1. Anca spune:

    Hello, Alex!!
    Sunt foarte frumoase, culoarea asta calda, portocalie, e pe sufletul meu. Imi plac foarte mult! De calitate, ce sa zic, sunt sigura ca e excelenta, cum ne-ai obisnuit! Ma astept sa certifici cat mai multe sapunuri, ca doar ai o gama variata! Astept in fiecare zi sa vad ce ai mai scos din manutele tale, chiar daca nu scriu de fiecare data pe blog. Spor in tot ce faci! Pup!!
    Si, daaaa, mie imi plac sapunurile cu „oares’ce” briz-briz🙂

    • Alexandra spune:

      Buna, Anca!
      Imi pare rau ca scrii asa rar pe blog, ma obisnuisem cu comentariile tale si la fiecare sapun asteptam sa-ti aflu parerea…
      In privinta autorizarii, trebuie sa fac o selectie riguroasa, intrucat taxele sunt al naibi de mari ( si multe), asa ca voi notifica doar 10 in prima faza. Dar e bine si asa, eu sunt foarte incantata si abia astept sa ies pe „piata”😀

  2. Valeria spune:

    Imi plac tare mult sapunurile , de amandoua am fost multumita, iar pe cel de galbenele pot sa spun ca reteta aceasta clasica imi place mai mult decat celelalte , caci culoarea este cea mai apropiata de cea a galbenelelor.Si mierea ofera si ea o culoare placuta sapunurilor si cel mai important naturala.
    In ce priveste notificarea sapunurilor, felicitari pt. reusita si sa iesiti cat mai repede pe piata.

  3. Gabi spune:

    Da, imi plac amandoua, cred ca cel cu fulgi de oavaz si atat ricin sunt o minunatie pentru piele si bineinteles si cel cu galbenele……..oh eu nu ma mai satur privindu-le si tu spalandu-te cu ele.
    Apropos de notificare, cat costa pentru o reteta?
    Nu m -am saturat de cele monocromatice, dar mi-e era dor si de cele cu flori, adaosuri botanice, care mi se pare ca tin de personalitatea ta……….
    Sa ai spor la sapunit!

Lasă un răspuns

