Old fashion style

Ce-ati zice de un sapun …vintage? In vechiul stil si bunul gust al anilor demult apusi, cand doamnele adevarate se imbracau de la Paris, cand nu ieseau Doamne-fereste afara fara palarie si manusi si cand nu se parfumau cu parfumuri tari inainte de cina.🙂

Sau chiar mai aproape de zilele noastre, cand inca ni se mai acorda locul in autobuz, aveam intaietate la intrarea intr-o incapere si  ni se spunea inca „saru’  mana”…  :D))  Eh, vremuri apuse…🙂

Asadar sa revenim la…sapunurile noastre. Am facut un sapun clasic, cu lavanda si fulgi de ovaz, pentru exfoliere fina si aromaterapie. Contine ulei de masline, cocos, palmier, unt de shea, radacina de alkanet ( ca am!😉 ) si uleiuri esentiale de lavanda, rozmarin si tea tree. Curat rasfat, parol!🙂

Va place, nu-i asa?😉

Am o colega, v-am mai povestit despre ea, Monica. Azi i-am dus o bucata din acest sapun, l-a dus la nas si a exclamat: nebunie de simturi! E expresia ei favorita cand ii place ceva in mod deosebit!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Sapunuri cu lavanda și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Old fashion style

  1. Da, da, da! De o mie de ori da! Te felicitam cu tot sufletul nostru de subscriberi dependenti ce suntem! Spor la toate!

  2. Valeria spune:

    Cred ca si dumneavoastra ar trebui sa participati la un asemena clip, ca si altii care nu stiu de marca Charis sa pota sa se bucure de aceste produse de calitate si de de un pret f. bun.

    • Corect. Noi am refuzat trei astfel de invitatii, tocmai in ideea ca exista oameni „grei” in acest domeniu, care ar trebui sa fie in fata. Astfel am raspuns TVR-ului si redactorilor unei reviste renumite de beauty. In cele din urma, pentru ca am facut parte muuuulta vreme din tagma oamenilor de presa, m-am gandit sa nu ii mai refuz pe colegii mei. In sufletul meu stiam ca avem nevoie de promovare, fiind cei mai mici dintre cei mai mici pe piata sapunaritului, dar suntem de parere ca experienta si talentul Alexandrei sunt inegalabile.

  3. elenushka spune:

    Mie imi place foarte mult acest old, are o culoare superba, plus ca atunci cand spui lavanda deja imi clipesc ochii, trebuie sa fie superb. Lavanda si menta sunt printre preferatele mele.

    • Alexandra spune:

      Si mie imi place.
      Elenushka, daca imi aduc bine aminte, tu ai facut cunostinta mai tarziu cu familia Lavandovici, nu-i asa? Ca ziceai ca poate esti ruda cu ei!😀

      • elenushka spune:

        O da…. sunt fan Lavandovici, sa stii. Si ca sa iti mai zic una… am la baie just a man care e la prima incercare. Il luai si eu pt sot.. da ma spal cu el cu mare obsesie. N-am vazut atata spuma pe un sapun cata e pe asta ! E ca matizul meu, mic si nervos. Tasneste la semafor primul. Asa si sapunul, nu apuc sa-l mangai de doua ori ca-s plina de spume… albe si tare misto mirositoare !

      • Alexandra spune:

        😀
        Pai si Florin ce zice, saracu’ ?😀
        Deci mai miroase ? Eu nu mai simt nimic, te pomenesti ca pe langa ca ma lasa vederea, acum imi pierd si simtul olfactiv! Ar fi nasol, as fi ca un Beethoven sapunar fara de miros!😀

  4. elenushka spune:

    Florin se delecteaza cu herbal. Care cica merge de minune la pleata lui. Asta cu mirosul stii ca eu sunt alergica si la mine orice miros suav…il simt mai persistent decat ceilalti. Ala de sare nu miroase, da stii ca ala e o dragoste mai veche a mea. Ala cu sare de exemplu mi-a luat tot mirosul de pe maini, azi cand am curatat peste.

  5. Gabi spune:

    Imi place, cum sa nu imi placa!Si mie imi place mult lavanda, in toate modurile si mai cu seama in sapun….

  6. Pingback: Style naturale | Awenspire

  7. Monica Curatica spune:

    Arsenic si dantela veche…

    O usa grea, din lemn masiv, deschisa de un valet in livrea de catifea purpurie… o plecaciune rigida – dupa obiceiul vremii si dupa rangul celor ce trec pragul casei…
    Un hol intunecos, cu racoarea lui semiobscura si cu ecoul pasilor imprastiati pe pardoseala de marmura…
    Numele si titlul nou-venitului, frumos incondeiat pe hartie de matase, purtat pe o tava de argint, spre a-i da de veste stapanei…
    Ora la care ea ˝primeste˝ la ceai, doamnele din inalta societate adunate laolalta in fiecare miercuri dupa ceasurile amiezii…
    Salonul bogat impodobit cu brocarturi tesute in fir de aur, draperiile grele ce estompeaza tristetea si cenusiul toamnei tarzii, covoare in care botinele lucrate in cele mai alese manufacturi pariziene se afunda placut, focul vesel din semineu, argintaria si portelanurile fine in care doamnele servesc licoarea parfumta de chihlimbar…
    Miros de lavanda si petale de trandafir roz-prafuit… crini si lacramioare captive in sticute minuscule de cristal… scortisoara si vanilie pe platouri dantelate, biscuiti pentru ceai si tartine in miniatura…
    Fosnet de crinoline si tafta sidefie, bucle si perle, volanase si panglici diafane…
    O fata cu educatie aleasa, ajunsa de acum la varsta maritisului se bucura de privilegiul de a incanta auzul doamnelor… cu maini albe si stravezii susura printre corzile harpei…
    Conversatie de salon, broderii de mana, susoteli si chicoteli discrete ascunse in spatele unei manusi de dantela – oh, este absolut scandalos sa te etalezi in loja, la matineu, fara boneta, nu gasiti?!!… partide de vanatoare, slujnicute impertinente, casatorii mai mult sau mai putin reusite…
    Franturi de carti de mult citite, aduse la viata de un sapun aristocratic, plin de farmecul acelor vremuri despre care nu mai are cine sa ne povesteasca…
    Un sapun a carui finete iti aduce cinste, draga Alexandra, surprinzator, inedit si dornic sa-si spuna povestea…

    Cu drag,
    Monica Curatica

Lasă un răspuns

