Un castigator, in sfarsit!

Simona a ghicit in sfarsit ingredientul care s-a lasat atat de greu descoperit! Bravo, Simona! Felicitarile mele!!! Te rog sa-mi trimiti la alex2catana@yahoo.com adresa ta ( sau numarul de telefon, daca esti din Bucuresti) sa-ti trimit sapunul.

Este vorba deci despre suc si pulpa de mango. 🙂 Cum aveam un mango ratacit prin frigider si cum era cam rascopt, astfel incat devenise cam greu de mancat fara sa ma manjesc toata, am decis sa-l bag intr-un sapun, mai ales ca auzisem lucruri frumoase despre mango, dar si despre untul de mango. Cum unt de mango n-am si nici n-am avut vreodata, am ramas doar cu fructul.

Sapunul a iesit fain de tot si  e atat de fin ca mi-e mila sa-l ating. Va recomand cu drag fructul mango, atat pentru sapun, cat si in alimentatie, cu conditia sa fie foarte copt.

Dragii mei, va multumesc pentru participarea la acest concurs, unde va marturisesc ca eu una m-am simtit foarte bine si de unde am aflat si am primit idei pentru alte si alte sapunuri ingenioase, sapunuri ce vor sa vina in curand. Insa, inca o data, bagati pulpa si sucul unui mango intr-un kg de sapun si nu veti regreta nicio clipa!

Va pup, toate cele bune,

Alexandra

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente, Sapun cu unt de shea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Un castigator, in sfarsit!

  1. mijnzeep1 zice:

    Felicitari castigatoarei si ce buna idee cu sucul de mango, iese un sapun exotic !

  2. ioana zice:

    pfaaaa! Felicitari castigatoarei!

  3. elenushka zice:

    Da nici picata cu capu-n jos nu imi cadea fisa ca ai pus mango ! Insa acu sunt curioasa cum o fi sapunul.
    felicitari Simona !

  4. Victoria zice:

    felicitari Simonei ! 😛

  5. vali zice:

    fain, nici eu nu asteptam la mango
    cum ai amestecat uleiurile cu manga?
    as vrea sa incerc si eu…

Lasă un răspuns

