Ghiciti ingredientul-ziua II

Deci, n-ati ghicit. Pacat. 🙂  Sapunul asta e minunat, va spun! Nu stiu cum sa va zic, dar parca imi ies din ce in ce mai bine… O fi de la caldura? 🙂 Pai daca e asa, ma mut la tropice! 😀 Adevarul este ca am schimbat -foarte putin-tehnologia de fabricatie, iar rezultatul ma fascineaza de-a dreptul. Ee, daca as fi stiut eu de la inceput cum sa fac… Dar de unde era sa fi stiut , ca nu mi-a spus si mie nimeni, a trebuit sa ma chinui singurica… dar e bine, caci omul din greseli invata, din propriile greseli mai precis.

Sapunul mi se pare …adevarat. 🙂 Ia uitati!

Ok, acum sa mai dau un indiciu: ingredientul si-a pastrat culoarea in combinatie cu soda.

Va pup, ne vedem mai pe seara, ca azi ajung tarziu acasa.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Ghiciti ingredientul-ziua II

  1. Valeria zice:

    Asa este ,invatam singuri din propriile greseli in orice domeniu,lucru cel mai important este sa nu le mai repetam mai ales cand este vorba de lucruri importante.
    Nu stiu de ce dar cred ca este vorba tot de un fel de lapte, asa ca m-am gandit de aceasta data la laptele de soia. Acum ramane de vazut.

  2. Gabbi zice:

    Suc de portocale 🙂

  3. Nicoleta Stan zice:

    Suc de portocale?

  4. alinaM. zice:

    suc de piersica sau caisa ar putea fi ingredientul, asta bazandu-ma si pe faptul ca sapunurile facute cu suc de fructe sau legume ies de fiecare data foarte bune si peste asteptari (de aici cred ca si multumirea ta legata in mod deosebit de acest sapun)

  5. Anca zice:

    Suc de lamaie

  6. Adina Florea zice:

    suc de rosii cherry galbene ? le-am vazut in cosul din gradina…

  7. ioana zice:

    suc de pepene galben

  8. Gabi zice:

    Ma dau batuta, ai pus …. nu mai zic nimic …..ulei de avocado?

  9. Gabriela zice:

    Buna, Alexandra cred ca e mierea (sau sper sa fie), mai am o idee ce ar putea sa fie dar merg pe miere . Mie imi place cum arata si sper sa fie ceva yammy.

  10. Elena zice:

    infuzie de trandafiri

  11. Ruja zice:

    Sa fie catina?

  12. Amy zice:

    Galbenus de ou

  13. leonito zice:

    banane?

  14. Azi am taiat niste menta din gradina. Sa fie ceai de menta cu ulei esential de menta?

  15. Anca zice:

    Ulei de avocado?

  16. Anca zice:

    Vad ca mai este o „Anca” mai sus, care a postat mai devreme, dar nu sunt eu, stii, da? :*

  17. Anca zice:

    Suc de grapefruit.

  18. mijnzeep1 zice:

    Suc de struguri 🙂

Lasă un răspuns

