Sapunul meu preferat

Dintre toate sapunurile mele, cel cu lapte de capra este preferatul meu si sa nu ma intrebati de ce, pentru ca am spus-o de nenumarate ori…

Sa aveti o duminica frumoasa! Cea mai frumoasa!😉

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sapunul meu preferat

  1. Valeria spune:

    Un lucru care il admir la dumneavoastra este faptul ca, mereu si mereu cautati sa imbunatatiti retetele, sa ne oferti sapunuri si mai de calitate ,cremoase asa cum sunt ultimile care le-ati facut cu lapte de capra [si nu numai]de care nu ma mai satur folosindu-le.
    Si dumneavoastra sa aveti o si placuta in continuare.

  2. Anca spune:

    Nu e dintre cele mai frumoase (caci ai unele chiar aratoase!), dar cu siguranta e un sapun foarte bun! Poate pe viitor o sa imi mai comand si eu.
    Un sapun alb imaculat cand faci? E periculos oxidul de zinc? Ma gandeam ca ar fi super la vedere un sapun alb cu ceva swirl-uri colorate prin el. Pupici!!

Lasă un răspuns

