Ghiciti ingredientul?

Inca un concurs-ghicitoare!🙂

Ghiciti ingredientul care a colorat astfel sapunul?  Sa va vad!😉

Deocamdata un singur indiciu: este un ingredient pe care nu l-am mai folosit. Adica nou.😀

Cine ghiceste primul, evident ca va primi o bucata din acest sapun si ca sa stiti ce va asteapta, va spun ca el contine ulei de masline, palmier, cocos, unt de cacao, unt de shea, ulei de ricin si uleiuri esentiale… Nu va spun inca ce uleiuri esentiale ca asta ar insemna un indiciu in plus si inca nu vreau sa vi-l dau. ;D

Bafta!

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Ghiciti ingredientul?

  1. Valeria spune:

    Lapte facut din pulpa de nuca de cocos.

  2. mihaelacostescu75 spune:

    Alexandra , ce zici de rosii?

    • mihaelacostescu75 spune:

      suc de rosii

      • Alexandra spune:

        Mihaela, astazi ai dreptul doar la o incercare. daca pana maine nu ghiceste nimeni, mai incerci o data.😉
        Si hai sa fim si corecti… stii ce vreau sa zic…. Pana la urma e doar un sapun, nu un Logan!😀

      • mihaelacostescu75 spune:

        Alexandra,stiu ca nu e o ghicitoare pentru un Logan.Nici nu imi doresc un Logan,am deja o Skoda Fabia. Fetele mele nu au fost de acord cu mine si au vrut sa scrie si ele dar nu a mers ID lor.Imi pare rau ca te-ai suparat!

      • Alexandra spune:

        Nu m-am suparat. Daca aveati mai multe optiuni, trebuia sa votati si sa o transmiteti pe cea castigatoare. Democratic!🙂

  3. mijnzeep1 spune:

    Imi incerc si eu norocul🙂
    Ginger? Asta poate pentru ca mi e gandul la aceasta pudra de ceva vreme😉.

  4. Nicoleta Stan spune:

    Pepene(galben sau rosu,nu sunt sigura).

  5. Anca spune:

    Sofran!
    Asta pentru ca sper ca te-am pus pe ganduri atunci cand te-am intrebat daca ai folosit vreodata sofran in sapun. desi cred ca l-ar fi colorat mult mai tare, nu stiu… Si mai am o varianta, dar nu o pot spune, ca poate nu ghiceste nimeni si maine mai am o sansa sa nimeresc😀
    Draga mea, stii ca te-am visat azi-noapte??? Erai foarte timida, abia mi-ai spus doua vorbe, parca erai stanjenita de mine, care vorbeam intr-una :D:D:D Apoi nu mai stiu, ca am uitat. Te pup!!

    • Alexandra spune:

      Anca, imi pare rau, pana acum niciun raspuns corect.
      Eram stanjenita? Pai daca vorbeai mult e foarte posibil. Daca vrei iti spun eu continuarea: am plecat si te-am lasat vorbind singura…😀

      • Anca spune:

        Recunosc ca vorbesc prea mult cateodata.
        Incerc sa ma mai gandesc ce ingredient ar putea fi….

  6. gabriellah spune:

    turmeric ?

  7. Monica Lauleanu spune:

    Crema de zahar ars🙂

  8. alinaM. spune:

    pudra de polen

Lasă un răspuns

