Rose bouquet

Imi pare rau, dar tot un sapun cu trandafiri am sa va arat astazi, fie ca vreti , fie ca nu… De data asta insa am un sapun mai special, o combinatie intre Rosa damascena si Little rose, anume cu ulei de masline, cocos, palmier, unt de cacao, unt de shea, ulei de ricin la trace, argila roz, pudra de roscove si uleiuri esentiale de geraniu, tamaie si ylamg-ylang. Recunosc, am vrut sa termin cu trandafirasii uscati de prin casa si i-am pus cate trei ( nicio aluzie politica, desi…😀 ). Din cauza asta sapunurile au iesit cam babane, as zice duble ca marime fata de celelalte,dar intr-un fel e mai bine, ca dureaza mai mult la baie.

N-am avut destui trandafirasi, asa ca vreo patru sapunuri le-am ornat cu petale de trandafiri.

Nu stiu la voi cum este, dar la mine, pe caldura asta se saponifica sapunul foarte repede, as zice in vreo 12 ore. Dimineata il torn iar dupa-amiaza e gata. Daca vreti sa stiti m-am si spalat cu o bucatica. :)  Spuma la greu, miros exotic , feminin, relaxant…

Am mai facut si un sapun cu lapte de capra ( izolat complet), cu ulei esential de lavanda, tamaie si ylang-ylang, precum si o portie dubla de Herbal, reteta consacrata, dar nu va arat poze ca deja e seara si nu mai ies bine. Poate maine…😉

Pup fetele, dragutele!🙂

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu trandafiri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Rose bouquet

  1. Valeria spune:

    FAOARTE FRUMOS A IESIT SAPUNELUL SI GROS INTRADEVAR, DAR SOTUL MEU ASA LE PREFERA , ZICE CA SA SIMTA CA ARE CEVA IN MANA NU SA-L PIARDA PRINTRE CLABUCI.

  2. Anca spune:

    E tare frumos, am si eu un Rosa Damascena parfumat si delicat, care isi asteapta randul la baita! Te pup!
    Ai muncit, nu gluma, asteptam si restul pozelor!

  3. Gabriela spune:

    Ma uit deseori la sapunurile tale si arata atat de frumos incat iti vine sa le mananci.🙂 E ciudat ce senzatii pot sa iti lase imaginile. Banuiesc ca sunt si foarte bune… de spalat. Te admir ca de la un hobby descoperit din intamplare ai ajuns la o mica afacere. Felicitari!

Lasă un răspuns

