Fara ulei esential

Insa cu ulei de masline, cocos, palmier, unt de cacao, ulei de ricin, unt de shea, ulei de galbenele, ulei de catina si pudra de roscove. Si nu pot sa va spun cat e de emolient, iar ca aroma, ei bine, mie mi se pare ca miroase chiar bine de tot a unt de cacao, de fapt a cacao, sau a ciocolata…

Fara ulei esential , pentru cei care nu le suporta!
Toate bune!

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Uleiuri esentiale și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Fara ulei esential

  1. Anca spune:

    E frumos!! Cum il cheama? Earth? Sunset? 🙂 Asta mi-a inspirat…
    Deja parca i-as simti aroma naturala de unt de cacao, mmm!! Felicitari!

  2. mihaelacostescu75 spune:

    Arata ca o prajiturica buna! Ieri l-am scos si eu pe al meu din cutiuta ,eu fac in cantitati mici ies 4 sapunuri ,dar era asa de tare ca abia a iesit .Asta din cauza ca l-am pus pe cimentul cald din terasa .Cand sa-l tai……s-a rupt pe unde a dorit ,dar m-am spalat cu el si e asa de fin si moale ,e cel mai bun sapun al meu.Cu toate ca am pus mai multa soda decat scrie in soap deoarece nu este asa de pura cum scrie pe punga,cred ca are sare in ea ,iti ramane pielea moale si catifelata.Sa-i ia naiba de hoti cu soda lor! Acum iti citesc blogul sa-ti mai fur din meserie .Imi place mult cum arata Tricolorul tau ,zici ca e pictat!pwp

  3. Gabi spune:

    Ce frumos este, Alexandra!Chiar asteptam sa faci un sapun fara ulei esential!Si sunt convinsa ca e bun de tot pentru piele, un adevarat rasfat si mangaiere pentru piele, dupa cate bunatati ai pus in el.
    Imi place cum ti-a iesit swirlul……………….
    Esti tare talentata!

  4. Gabi spune:

    Imi imaginez ce aroma imbietoaare are……………….mi-ai facut o pofta teribila de sapunarit………

  5. Victoria spune:

    a iesit tare frumos.

  6. Alina spune:

    Alexandra care este adresa ta de mail?

      • Anca spune:

        Alex, nu mai postezi nimic? Miss you🙂

      • Valeria spune:

        V a multumesc pt cadoul de la ultimul colet , a fost o adevarata incantare. Am probat toate mostrele si am ajuns la o concluzie si anume:majoritatea oanenilor cauta produse 2 in 1 dar eu am gasit in sapunurile dumneavoasra un produsa 3 in 1.Adica curata foarte bine pielea, sunt emoliente si lasa o piele fina si catifelata si pe deasupra au un miros atat de placut si de natural incat copilasi mei ar sta cu nasul in ele toata ziua.
        Valeria.

  7. Alina spune:

    multumesc

Lasă un răspuns

