Sapunul de weekend-aniversar!

Dragii mei,
Asa cum se poate vedea mai jos in pagina, blogul Sapunuri naturale a acumulat peste 200.000 de vizite, lucru de care, nu  va ascund, sunt foarte mandra. :)  Ieri am fost in top 100 WordPress pe locul 20! Pentru mine inseamna foarte mult, inseamna ca multa lume vine pe aici in vizita si revine. Inseamna ca aici sunt lucruri frumoase si utile si cine stie, poate ca unora chiar  le place stilul meu de a scrie.😀 Sau pozele mele…hahaha!

Ca sa marchez si eu cum se cuvine momentul, n-am facut un tort de ciocolata, ci un sapun cu ciocolata, un Cappuccino un pic …mai mult…mai altfel. Adica: ulei de masline, de cocos, unt de cacao, unt de shea, ulei de ricin, la trace ulei de ricin si masline, ulei esential de scortisoara, ciocolata amaruie si…lapte de migdale!🙂 Ati observat cred ca iar lipseste uleiul de palmier si eu una m-am convins: inlocuirea uleiului de palmier cu unt de cacao da un sapun mult mai fin, mai cremos, mai emolient, in doua cuvinte: mai bun! Daca sunteti de alta parere e treaba voastra si va anunt ca n-am de gand sa intru in polemici inutile… Pai uitati-va numai la cum arata uleiul de palmier cand e tare si cum arata untul de cacao. De ce credeti ca untul de cacao se baga in creme, deodorante si alte produse cosmetice, iar uleiul de palmier nu? Cat priveste duritatea sapunului, inlocuirea  palmierului  cu unt de cacao  ( unt mult mai putin decat ulei de palmier) dau aceeasi duritate. Parol de soapcalc!🙂 Baa, parca e chiar mai tare putin.

Profit de ocazia asta sa-mi dedic  o melodie, hehe!  Sper sa va placa si voua la fel de mult cum imi place mie! Weekend frumos!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Teoria sapunului și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Sapunul de weekend-aniversar!

  1. valeria spune:

    Felicitari si la cat mai multe vizite.

  2. Anca spune:

    La cat mai multe vizite, draga Alex! Felicitari! O meriti!

  3. mijnzeep1 spune:

    Felicitari, Alexandra! Si cati mai multi vizitatori draguti!

  4. mihaelacostescu75 spune:

    Am devenit dependente de blogul tau .pwp

  5. elenushka spune:

    Arata tare ciocolatos sapunul. Imi place mult. Iti doresc sa ti se dubleze numarul de vizitatori si sa ne incanti cat de curand cu inca un sapun aniversar tot asa frumos ca acesta !

    • Alexandra spune:

      Elenushka, sapunul asta e altfel decat ce stii tu… Cu prima ocazie ai sa-ti dai singura seama.
      Ce mi-ai facut cu integramele alea! Sunt mai rau ca semintele!😀

      • elenushka spune:

        Ei bine, acu intelegi hobby-ul meu si pasiunea mea. Tu le ai cu sapunul.. eu cu integramele. E un microb de care nu mai scapi daca te contamineaza.

  6. Geta spune:

    Felicitari, vizitatori cit mai multi, sapunul arata delicios, seamana tare bine cu o prajitura !

  7. Gabi spune:

    MMM, ce bun e sapunul,ce bine arata….Alexandra!
    La si mai multe vizite caci motive sunt destule.Numai sa fie bune!

  8. Victoria spune:

    La cat mai multi vizitatori si la cat mai multe sapunuri vandute! Zici ca e o bucata de ciocolata😛

  9. valeria spune:

    Acest sapun este o adevarata incantare, azi l-am probat pt prima data , tot ce pot sa spun este ca are un miros f. placut de scortisoara si este un adevarat rasfat pt piele.Face o spuma bogata si cremoasa, deci adio creme.

Lasă un răspuns

