Lichidare de stoc

 

1. Sfecla rosie-7 lei

2. Miere si ceara-7 lei

3. Fulgi de ovaz si miere-7 lei

4. Galbenele-7 lei

5. Lapte de orez si lavanda-8 lei

6. Goats N’ Roses-8 lei

7. Sapun cu bere-9 lei

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Lichidare de stoc

  1. Diana spune:

    Draga Alexandra,

    Eu mai am un sapun cumparat in ianuarie de la tine si inca miroase f bine, exact ca atunci. Insa l-am tinut in punga de hartie in care mi l-ai trimis, asa le-am pus pe toate🙂.
    La baie mai am un pic din sapunul cu fulgi de ovaz, chiar vroiam sa-ti sugerez sa folosesti tarate de ovaz (eu le mananc in iaurt, pt. fibre🙂 ), sunt mai moi si nu zgarie pielea. Sapunul cu ovaz il folosesc doar pt. maini acum, e pielea mai batucita probabil. Si miroase placut, se simte levantica desi au trecut multe luni.
    Sapunul cu lapte, ultimul facut, arata senzational, cred ca in curand trebuie sa-ti iei o „cabra” sa fie la indemana😀.

    Spor in toate!
    Diana si piticii🙂

  2. Gabi spune:

    Draga Alexandra,
    Iti multumim foarte mult pentru toate cate ne spui despre sapun, iata ca nu stiam cum e cu pastrarea mirosurilor, teremenul de valabiliateta a unui sapun facut cu suc de fructe si legume….
    Apreciez foarte mult la tine faptul ca esti generoasa!

  3. cicris spune:

    buna, nu am mai scris de mult timp…sa stii ca am un sapun facut cu suc de castraveti de un an – in august – si e ok: uscat, spumeaza bine, isi mai pastreaza aroma . O singura chestie o faceam altfel decat tine: puneam intr- un mic recipient cu capac amestecul de uleiuri esentiale peste faina de ovaz.. Le tineam asa cateva zile inainte sa le folosesc la sapun. Nu mai stiu unde am citit despre asta ca un mod de a pastra mai mult aroma!

    • Alexandra spune:

      Si eu mai am un sapun tot cu suc de castraveti facut acum un an si mai bine si in afara de faptul ca nu mai are pic de aroma, e ok.
      Da, se pare ca in general, daca un sapun are in el plante, argile sau alte pudre, se pastreaza mai mult mirosul.

  4. Monica Lauleanu spune:

    Buna Alexandra,

    Doresc sa iau un Fresh si un Tzatziki.
    As trece pe la tine la serviciu (cladirea din spatele magazinului Unirea) luni 23 iulie 2012 la ora 8.00. E ok?

    Cu drag,
    Monica

  5. Monica Lauleanu spune:

    Scuze ca raspund deabia acum.
    Telefonul meu este 0763.62.61.84.
    Modific comanda in sensul ca doresc 3 sapunuri, indiferent care, mai putin „Just a man”.

    Multumesc.

  6. Alisa spune:

    Dar o reteta se poate da?am o eczema axilara si as vrea sa-mi prepar si eu unul.Daca da ,multumesc.

  7. Gabriela spune:

    Vreau sa comand si eu niste sapunuri de la tine, Alexandra.
    Am dat de blog-ul tau cautand o reteta de bors de casa🙂. Am tot respectul pentru munca si pasiunea ta. Ard de nerabdare sa-ti incerc sapunurile si la”comanda aici”,in magazinul tau nu-mi activeaza contul pe care l-am facut pe breslo.

  8. Cory Tes spune:

    Buna si eu:)
    Tare mi-as dori sa stiu daca poti face ceva special pentru cei de varsta a doua ce-si sarbatoresc nunta de argint………ceva romantic:), sa-si aduca aminte de vremuile petrecute impreuna si sa se rasfete cu un miros placut a unui sapun cu o forma romantica🙂. Astept raspuns. Tot respectul pentru ceea ce realizezi. Multumesc.

  9. Ghinea Viorica spune:

    Buna seara! Vroiam sa iau si eu doua sapunele: unul cu galbenele si unul cu lapte de orez si lavanda. Mai sunt pe stoc?
    Am stat ceva pana m-am decis ce sapunele sa cumpar, parca m-as uita la niste bijuterii. O seara placuta!

Lasă un răspuns

