Mi-am luat un Dove…

Nu radeti! :D  Chiar mi-am cumparat azi un sapun Dove, sa vad cum mai e sa te speli si cu altceva decat cu sapun facut de mine. Bine, m-am gandit ca dupa un an in care pielea mea n-a vazut decat sapun natural, poate am sa fiu mai in masura sa fac o diferenta.

Asadar, Dove, cel atat de prezent, iubit, aclamat, promovat si…cumparat.Cu o patrime crema hidratanta, 4.25 lei bucata de la Mega Image!

1. Ambalajul. Cutie simpla si eleganta.

2. Forma. Excelenta, poate cea mai ergonomica forma intalnita la un sapun.

3. Miros. Tipic de sapun, miros proaspat,revigorant, subtil si putin exotic.

4. Ingrediente. Sa va enumar ce scrie pe eticheta, scris atat de mic incat mi-a trebuit lupa. Avem asa: sodium lavroyl, isethionate, stearic acid, sodium palmitate, lauric acid, sodium isethionate, sodium stearate, coconidopropyl betaine, sodium palmkernelate, parfum, sodium chloride, zinc oxide, acid citric, tertasodium EDTA, tetrasodium editocrate, alumina, alpha-isomethyl ionone, benzyl alcohol, butylphenyl metilpropional, citronellol, coumarin hexyl cinammal, limonene, linalool, CI 77891.

5.Impresii dupa spalare:😀😀😀

Si uite asa, mi s-a mai marit putin colectia de sapunuri.😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Mi-am luat un Dove…

  1. amalia spune:

    si eu am facut pacatul de a-mi cumpara DOVE , desi folosesc exclusiv sapunuri naturale….imi place mirosul fresh care se simte apoi pe piele, si am surprinsa sa observ ca intr-adevar pielea nu se usuca …dar sper sa fie doar o toana🙂

  2. Alexandra spune:

    Nu se usuca pentru ca pielea este deja hidratata cu sapunuri naturale, dar ia incearca sa te speli o perioada mai indelungata cu Dove, sa vezi atunci piele „catifelata”…

Lasă un răspuns

