Musetel

Domnul Musetel a avut onoarea de a fi reeditat si asta pentru ca merita!

Acesta va ramane o reteta permanenta, caci ce poate fi mai bun pentru piele decat laptele  de capra, uleiul de ricin, untul de shea, uleiul de musetel si uleiul de catina. Este, poate, cel mai bogat sapun al meu .

Putin diferit fata de precedentul in sensul ca dupa ce i-am pus uleiul de catina, inainte de turnare i-am mai pus inca un shmak in oala, asa, de design. Ar fi trebuit mai mult, ca sa se vada mai bine, dar hei, n-au intrat zilele in sac!😀

Cum mai am inca vreo cateva sute de grame de lapte de capra si cum n-as vrea sa se rataceasca prin frigider, astazi mai pun de un sapun cu lapte de caprina! Sa fie!🙂

Va pup si va doresc o saptamana cu spor!

P.S. Fetelor, va recomand o reteta de supa de rosii „bestiala”, vorba Mihaelei. Daca o veti face, veti uita de sapunurile mele si ma veti pomeni numai pentru supa asta.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu lavanda și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Musetel

  1. valeria spune:

    Daca ar fi dupa mine as, vrea sa incerc toate sapunurile pe care le faceti pt ca arata asa de bine, si sunt si bune, dar de daca nu suntem vecine. Mai tarziu trimit si eu o comanda.

  2. mihaelacostescu75 spune:

    Arata ”perfect”,Alexandra! Cand sapunurile mele o sa fie ca ale tale o sa zic ca sunt ”perfecte” ,cu toate ca nu e nimic perfect ,noi doar tindem sa atingem perfectiunea.Daca nu ar fi asa ne-am opri undeva din drum .Acum fara filozofeala ,sapunurile tale sunt ”bestiale” ,Ar fi”perfecte”daca nu s-ar topi niciodata .pwp.

  3. Adrien spune:

    Kedves Alexandra!
    Gyönyörű szappanokat csinálsz, fáradhatatlanul! Gratulálok!!
    Én Magyarországon élek, és szintén szappankészítéssel foglalkozom. Ha az ember egyszer beleszeret, nem tudja abbahagyni!
    Úgy látom ez Rád is vonatkozik!
    Mindenesetre gyönyörűek és szuper összetevői vannak! Gratulálok még egyszer!
    Üdv: Adrien

    • Alexandra spune:

      Buna, Adrien!
      Multumesc frumos pentru comentariu. Tu stii ca vin des pe blogul tau sa-ti admir sapunurile acelea extrem de elegante si mai mult ca sigur, bune!
      Imi pare rau ca nu am reusit sa traduc din maghiara, de aceea, daca stie cineva ce a scris Adrien, poate imi spune si mie…

  4. miscellanea spune:

    Eine schöne, pflegende Seife, und mit Kamillenöl. Die duftet sicher lecker!
    Viele Grüße
    Petra

  5. amalia spune:

    e foarte cremos ,il am acum la baie🙂 si cel ma mult imi place spuma bogata si alba , pielea e foarte fina

    • Alexandra spune:

      Amalia, draga mea, stiu cat esti de pretentioasa in privinta sapunurilor, ( ceea ce e foarte bine😉 ) de aceea aprecierile tale ma bucura nespus! Trebuie sa-ti marturisesc ca am asteptat cu infrigurare si emotie parerile tale, dar acum m-am linistit!
      Te pup!

  6. Gabi spune:

    E tare frumos si galbior sapunul acesta cu musetel si cred ca e o desfatare tripla pentru piele.

Lasă un răspuns

