Leche de cabra

De ce Leche de cabra?😀 Pentru ca am tot folosit ” lapte de capra” si „goat milk”, asa ca poate a venit vremea si pentru leche de cabra si cred ca astea sunt singurele cuvinte pe care le stiu in spaniola.😀 Poate daca m-as fi uitat la telenovele, acum as fi stiut mai multe  …

Si pentru ca imi plac sapunurile Maytei de mor si de cand le-am vazut prima data imi storc creierii sa-mi dau seama cum face… Cred ca i-am prins spilul, nu de tot, dar macar am un fir, intelegeti voi…

Leche contine leche de cabra, ulei de masline, de cocos, palmier, si ricin, ulei de catina ( ati ghicit🙂 , lavanda si patchouli.

Dar ce mi se pare mie interesant la acest sapun e moaca lui!😀. Nu gasiti ca e simpatic? Eh, dragelor, cu ocazia acestui sapun am incercat o noua tehnica de turnare si nu stiu de ce am impresia ca dupa acest Leche vor urma muulte alte sapunuri turnate in aceeasi maniera, poate chiar cu mai multe culori. Ce sa va zic, sunt extrem de incantata, nu stiu de ce, zilele astea din urma am fost extrem de creativa.🙂 Si plina de rabdare.😀

Hai sa va arat pozele ca destul v-am impuiat capul:

Si gata, trebuie sa mai pun putina frana ca iar am luat-o la vale!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lapte de capra și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Leche de cabra

  1. valeria spune:

    A iesit superb.

  2. Dana spune:

    Foarte reusit! Misto! Felicitari

  3. Elena spune:

    Smecheriile din mijloc sunt „turnate” cu seringa? Arata minunat!

  4. Nona spune:

    Vreau si io!!!

  5. Liana Plaian spune:

    De-a dreptu’ simpatic, zici ca-i un emoticon:-D

  6. fidesnaturis spune:

    Cat de mult poate sa-mi placa! Felicitari!

  7. Geta spune:

    Hihihi…. „Leche de cabra” adica aceeasi Marie cu alta palarie !
    A iesit frumos sapunul, are o textura compacta asa cum imi place mie….

    Ideea Elenei e minunata, m-am gindit si eu ca ar putea sa iasa ceva frumos dar n-am catadixit sa incerc, poate in viitorul apropiat.

  8. mihaelacostescu75 spune:

    super haios!

  9. Anca spune:

    Frumoooooooos rau!!! :*

  10. elenushka spune:

    Foarte reusit sapunul ! Cum l-ai turnat ?

    • Alexandra spune:

      E secret de fabricatie😀

      • Anca spune:

        Hehe, sunt curioasa si eu cum l-ai turnat, am mai dat tarcoale pe la poze si comentarii, poate, poate divulgi ceva😀 E chiar frumos tare! Imi place mult!

      • Gabi spune:

        Ne lasi sa ghicim secretul?
        Iata cu ce ma gandesc eu ca l-ai turnat:
        Ai folosit un fel de spritz de ornat torturi cu care ai introdus pasta de sapun din loc in loc, parca am vazut pe undeva ceva de genul asta, insa nu mai stiu pe unde….

      • Alexandra spune:

        Nimic de genul asta. L-am turnat pur si simplu, din vas, dar intr-un fel mai special…

      • Gabi spune:

        Alta idee legata de turnare:
        Ai folosit palnia!Asta mi se pare mai plauzibila!

  11. leonito spune:

    doamna draga,cat de mult imi place mie sapunul cu scortisoara,l-am lasat la o parte pentru cel denumit ffff bine”milk lemonade”.asa ca si mirosul conteaza in alegerea sapunului.

  12. leonito spune:

    tanar nelinistit si cu sere de cunoastere

  13. vali spune:

    sunt superbeeee…. ma uit la ale tale sapunuri si ma minunez ….cum iti ies asa???

  14. Monica spune:

    Cand am deschis ochii azi dimineata am simtit ca a venit iarna. Nu cu zapada si tot tacamul, dar cu siguranta un pui de iarna obraznic, impertinent si pus pe sotii. Se auzea o ploicica rapaind pe geam, lumina lesinata, stiti voi… genul de zi in care nu-ti vine a iesi din casa.
    Daaaaar… ce poate fi mai nimerit intr-o asemenea dimineata decat un dus fierbinte?!! Si in afara de asta, cu o seara inainte ispravisem cu Windsor, deeeeci INCEPEAM UN SAPUN NOU!!!
    Nu stiu altii cum sunt, vorba lui Creanga, dar la mine alegerea unui sapun nou cere un ritual aparte. Insir pe masa toate „Alexandrele”, le miros, le pipai, le privesc cu multa bagare de seama si… avem un castigator!
    Azi am ales Leche de Cabra. Cand il pui langa celelalte sapunuri nu-ti sare in ochi, asa cum face Culori sau Autumn Leaves. Dar pare ca se uita la tine si zice: „Eu?!! Doar pentru cunoscatori cu obrazul subtire!”
    Ei, da! Adevar graieste el catre cine stie sa-l asculte, pentru ca fiecare sapun al Alexandrei are ceva de spus, te duce undeva, departe… cu gandul, cu simturile… cu totul.
    Am trait atata amar de vreme pana sa gust experienta unui sapun cu lapte de capra. Si nu putine sapunuri am incercat pana acum, dar cu siguranta acesta le da gata pe toate. Este atat de delicat si totusi ramane cu tine atat de mult timp dupa ce ti-a mangaiat trupul…
    Departe de mine ideea de a va descrie cu de-amanuntul ce si cum si cat… va incurajez insa pe toti cei care treceti pe aici sa-l incercati si sa va bucurati de un sapun desavarsit.
    Iar pe tine, Alexandra draga, in afara de a te felicita si admira sincer pentru asemenea trufanda, te invit sa-mi atragi atentia daca nu-ti sunt pe plac posturile mele, pentru ca deja am senzatia de „blog in blog”… si nu sunt decat la al doilea sapun🙂

    Cu drag (de sapun),
    Monica Curatica

Lasă un răspuns

