Sapunul natural da dependenta

Insa, el nu doar ca nu dauneaza sanatatii pielii dumneavoastra, ci ajuta la mentinerea si recapatarea acesteia.In cazul, destul de probabil, in care aveti nevoie de o doza de sapun natural, apelati cu incredere la mine.😀

Dar nu doar folosirea sapunului natural da dependenta, ci chiar si fabricarea, manufacturarea acestuia. Este cazul meu! Ce sa fac, sunt o vicioasa! Cum se stie ca suma viciilor este constanta, ma intreb ce viciu mi-a disparut de cand l-am capatat pe acesta, al sapunurilor. Ca de fumat, inca fumez, dulciuri inca mananc… Si ma opresc aici.😀

Asadar, cum n-am putut sa ma abtin, am mai facut un sapun. Oofff, de fapt doua, na, ca am recunoscut! Trebuie sa ma inscriu undeva la Asociatia Sapunarilor Anonimi, ca nu se mai poate!😀

Ce-am facut? Ei bine, inca un Little Rose, ca mai aveam niste trandafirasi pe care ii pastram pentru un eveniment, dar cum evenimentul nu se mai anunta, am zis, duca-se! Si am facut savonul. The Soap! El Jabones!😀

Mi-am asezat frumos trandafirasii, apoi am marcat pe o foaie latimea sapunurilor, ca sa stiu cum asez florile, sa nu-mi iasa iarasi un sapun mare si unul mic, ci , pe cat posibil sa aiba aceeasi dimensiune.

Apoi am trecut la treaba. Cu uleiuri de masline, palmier, cocos, unt de shea si ulei de ricin la trace, ue de lavanda, geraniu si ylang-ylang.

Vreau sa remarcati noua paleta dintr-un plastic special, cu care iau din oala pasta de sapun aproape pana la ultimul gram, eliminand astfel marea risipa pe care o faceam cand n-o aveam.

Cand am cules trandafirii, am facut in asa fel incat sa le ramana si frunzulite.

Daca va fi gata, mai spre seara il tai, daca nu, atunci maine dimineata.

Si am mai facut unul cu tamaie, dar vi-l voi arata gata taiat.

Gata! Acum pot sa ma apuc sa fac ceva de mancare…😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lavanda, Sapunuri cu trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Sapunul natural da dependenta

  1. Geta spune:

    Daa, am remarcat paleta de silicon, mi-am cumparat si eu doua bucati, fiecare avind cite doua capete. Risipa e eradicata plus ca vasul se spala muuuult mai usor si, pentru ca le-am gasit la un pret foarte acceptabil mi-am luat si doua teluri micute model para tot din silicon !
    Sapunul cu trandafiri e elegant ( nu stiu daca ti-am spus ca mie imi plac trandafirii), cred ca multa lume o sa-l cumpere repede, repede !!!

  2. simf spune:

    „Ca de fumat, inca fumez, dulciuri inca mananc… Si ma opresc aici.”. Da’ de ce? Cand tocmai ma asezam bine pe scaun… Offf… :))
    Aprob pozitiv confirm intaresc si afirm ferm: daca te-ai naravit la sapunuri natur esti dus; oricat ai vrea sa folosesti din cele clasice, e o frustrare peste care nu poti trece. O data deschisa cutia Pandorei, degeaba o inchizi.

    • Alexandra spune:

      Sa vezi cum e sa FACI sapunuri! Ai facut primul sapun, esti mort! Drogalau! Iti vinzi lucruri din casa, iti amanetezi verigheta ca sa-ti iei ingrediente, sa poti sa mai faci!😀

  3. elenushka spune:

    Trandafirii astia din sapunul asta par din cei mici, asa este ?
    Io admir si incurajez oamenii care fac ceva cu pasiune, care incearca sa faca ceva, sa atinga un tel, sa isi demonstreze ceva, sa spuna, pot sa o fac, imi place sa fac, vreau sa fac !
    Ei bine, de aia am frigiderul plin de desene de la cea mica si nu ma indur sa le dau jos, nici macar ca sa curat frigiderul ! Caci o incurajez sa deseneze. Se exprima prin desen, mai liber si mai usor decat prin vorbe.
    Asa si tu draga Alex, prin fiecare sapun pe care ni-l arati aici pe blog, ne impartasesti ceva.

    • Alexandra spune:

      Asa este , sunt trandafiri pitici.
      Referitor la ce ai spus tu, ca incurajezi creatia, asta e foarte frumos! Ai fi fost buna de profesoara.🙂
      In ce ma priveste, sper ca blogul sa suplineasca lipsa mea de interes pentru educarea maselor.😀 Pentru ca nu am rabdare sa explic , sa incerc sa conving, sa argumentez, etc. Din punctul meu de vedere, fiecare are creier, deci sa-l foloseasca asa cum crede de cuviinta. Cine sunt eu sa dau sfaturi? Imi spun un punct de vedere si…asta e!

  4. Anca spune:

    Pai eu de asta nu ma reapuc, ca stiu ca ar da dependenta facutul asta al sapunului! Am facut si eu cateva , asa, de debutant, si le-am prins gustul, dar nu eram pregatita „sufleteste” sa investesc in ingrediente bune, plus ca am avut si carcotasi in jur… Mi-e dor sa mai mixez de unul mic, dar mi-e ca nu ma pot opri numai la unul. Am atata soda buna de anul trecut, pacat de ea🙂 No ziceti si voi😀

Lasă un răspuns

