Niste sapunuri…

🙂🙂🙂

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Sapunuri cu trandafiri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Niste sapunuri…

  1. Anca spune:

    Pfoai, poza aia prin care trece lumina soarelui prin sapun e de nota 10!! Ma bucur ca ai mai facut cu tamaie, astept sa mai faci pe viitor si un „primavara”, desi nu e sezonul, dar pe caldura asta ar fi nemaipomenit – e printre preferatele mele, doar stii!! Pupici!!

  2. Mihaela spune:

    Practica este mama invataturii,din ce in ce mai grozave.
    Sapunurile care le-am primit de la tine le-am impartit la trei:
    eu-mi-a placut cum imi spala mizeria cu care vin din gradina ,ma curat mai bine si imi raman mainile fine,nu am mai avut nevoie de crema.
    sora mea si mama-au fost in renovare la apartament , ele au mesterit in mare,au fost incantate ca se curatau mai usor ,nu au mai folosit crema de maini iar sora mea avand pielea uscata,nu a mai folosit lapte de corp.Singura obiectie,sau cerinta,mirosul sa fie mai prezent.
    Succes in tot ceea ce faci!

  3. Miha spune:

    Ce faine sunt…….nu stii la care sa te opresti.

  4. elenushka spune:

    Tare bine arata cel cu tamaie. Recunosc ca inca nu l-am avut in baie, dar e trecut pe lista de dorinte.

  5. Gabi spune:

    Sunt frumoase foc!
    Cel cu trandafiri are ceva fain de tot, un swirl….Iar cel cu tamaie are busuioc, daca vad bine si cred ca l-ai colorat fie cu turmeric, fie cu ulei de catina, fie ai pus ulei de palmier rosu….? iar pt albul de deasupra ai folosit dioxid de titan…..

  6. Gabi spune:

    Numai la miere nu ma gandeam, insa pe deasupra cu ce l-ai facut alb?Cu pigment mineral?
    Oricum e superb, felicitari!

Lasă un răspuns

