Doar pentru mine

Acesta este un sapun doar pentru mine, sa se stie! 🙂 Este din doar 500 de grame de uleiuri, insa suficient pentru mine vara asta. Ma gandesc de multa vreme sa-l fac , insa ceea ce m-a determinat sa si pun in practica dorinta mea a fost ca flaconul  cu parfumul preferat, Dolce Vita de la Dior era pe terminate si cine stie cand voi mai avea altul. Poate de ziua mea… 🙂 Asa ca m-am pus pe treaba si mi-am facut sapunul pentru vara 2012. 🙂 Care contine ulei de masline si cocos, ulei de argan la trace, miere ( sa fie si dolce), argila roz si parfumul Dolce Vita.  Foarte simplu! Stiu, nu e el aratos, dar …dar mai bine nu va mai spun, ca va spun degeaba. 😀

Ce bine e sa ne facem din cand in cand cate o mica placere! 🙂 Viata e cam amaruie, cap-coada, haideti sa ne-o indulcim putin! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Doar pentru mine

  1. elenushka zice:

    Imi place culoarea sapunului, probabil din cauza mierii. Sapunul cu miere oricum e in topul preferintelor la mine. Sunt curioasa cat de puternic miroase sapunul asta al tau, avand in vedere ca ai pus si parfum.
    Eu una sunt alergica la parfum si ma gandesc cat de norocoase sunt femeile care se pot da cu parfum fara sa le fie rau.

  2. simf zice:

    azi eu am o zi dulce, am sapunuri de la tiineeee! (pentru cititorii care au deschis monitoarele mai tarziu, am primit la concursul cu trandafiri un sapun – premiu de consolare – si-am mai vrut eu ramburs un set de 4 buc pe care le vazusem 3, asa ca m-am bucurat o data in plus). au sosit, le-am adulmecat si mangaiat, primul la probare va fi cel cu lapte de capra. ieeee, am sapunuri noi (pe stoc mai erau 2 l’occitane si unul cu cafea de la tine, il tineam de bun:) ) mersic.

    • Alexandra zice:

      Grija mare cu sapunul cu lapte, e sensibil la apa, deci fereste-l de apa.Era un film cu unii pe care daca-i udai , se topeau, ca parca vag tin minte ceva… Asa si cu sapunurile naturale, dar in special asta cu lapte.

  3. Anca zice:

    Rasfat placut!!
    Si o zi racoroasa!! Pupici!

  4. Gabi zice:

    Bine faci ca te rasfeti!Cred ca sapunul e minunat!

Lasă un răspuns

