Cadoul perfect

Intotdeauna am  probleme cand  trebuie sa aleg un cadou pentru cineva, fie ca este o persoana apropiata, un prieten, fie ca este doar o cunostinta fata de care am oarece obligatii, inclusiv aceea de a ma  prezenta la el/ea acasa sau la birou cu un cadou. Trebuie sa recunoasteti ca si voi aveti genul asta de probleme. Eu sunt inca si mai sincera si va spun ca rareori am primit un cadou care sa ma bucure de-adevaratelea. Pentru ca de multe ori primesc fie obiecte de imbracaminte care-mi sunt mici ( lumea inca ma vede ca la 30 de ani cand aveam 45 de kile :D))), fie parfumuri care nu-mi plac, fie carti pe care le am in vreo trei editii. Sa nu va mai spun de obiectele de gospodarie, gen farfurii, pahare, etc. si care vor ramane mostenire pentru vreo trei generatii!😀

De aceea, un sapun natural, cu o savoniera naturala in ton, plus niste trandafiri naturali, cred ca poate fi un cadou pe care oricine l-ar aprecia, chiar si cei mofturosi. Cel putin cei care au primit  cadou sapunuri facute de mine au fost foarte incantati.🙂 Si placut surprinsi in acelasi timp, pentru ca celor mai multi, asa cum ma cunosteau, le-a venit foarte greu sa creada ca ma ocup cu asa ceva.😀 Multora dintre ei le-am deschis apetitul si interesul pentru produsele naturale de ingrijire  si nu s-au oprit doar la sapunuri, ci au inceput sa foloseasca si alte produse curate. Si mi-au multumit pentru asta.🙂

Si cum sa nu le placa un asemenea cadou? Ia ganditi-va! In primul rand este util, ca cine nu se spala? Ei, mai sunt si d-astia, dar nu cred ca in cercul vostru de prieteni.😀 Apoi este ceva inedit, mai ales daca isi cumpara sapunul din Cora. Precis le veti starni curiozitatea.

Singurul dezavantaj daca va ganditi sa faceti cuiva cadou sapunuri naturale, este ca vizita/petrecerea  s-ar putea sa dureze mult mai putin, pentru ca gazda va fi foarte nerabdatoare sa-si faca o baie cu unul din acele sapunuri si va va cam da de inteles sa plecati mai repede. In definitiv, vizitele scurte sunt si cele mai placute!🙂

Va pup,

Alexandra

P.S. Savoniera din imagine este cu titlu de exemplificare, because is mine! From Valeria!😉

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Cadoul perfect

  1. Anca spune:

    Ce frumoasa prezentarea, cui nu i-ar placea un asa cadou!
    A porpos de flori, trandafirii portocalii sunt preferatii mei!!!
    Sa stii ca am daruit la un moment dar unei matusi un sapun de la tine si il are si acum, neatins, ca a zis ca e prea frumos sa se spele cu el😀
    Pupici!

  2. elenushka spune:

    Ei bine ai atins un punct sensibil.
    Imi place sa fac cadouri, imi place sa vad cum oamenii se bucura cand primesc un cadou. Insa de multe ori cred ca o dau in bara… Eu ma agit cand trebuie sa fac un cadou, imi dau silinta, caut idei, le scriu pe o foaie, intreb si sotul despre ideile mele de cadou, astept propuneri si de la el si in final alegem impreuna ceva. Insa nu mereu am simtit ca acea persoana care a primit cadoul s-a si bucurat. Si iti dai seama de asta imediat. Se citeste pe fata omului daca-i place sau nu acel cadou.
    Sunt oameni care se bucura si pentru un nimic, atunci cand il primesc. Dar mai sunt si oameni care au de toate, la care iti este imposibil sa gasesti un cadou frumos, cu care sa-i bucuri.
    Imi plac sarbatorile cand le impart cadouri celor din familie. Insa de ceva timp am inceput sa practicam o moda noua.. a cadourilor. Facem lista cu ce am vrea sa primim si ne-o comunicam unii la altii. Dar dispare ideea de surpriza.
    Deh, probleme mari cu cadourile astea….

    • Alexandra spune:

      Da, asa e, cunosc si eu d-astia, ca de multe ori iti vine sa le dai cash-ul, sa-si cumpere ei ce vor.😀
      Insa de cand fac sapunuri, am rezolvat-o. N-am intalnit inca pe cineva care sa nu se bucure de noile mele cadouri ( si sper sa nici nu intalnesc). Acum , ca am descoperit savonierele astea, am sa adaug si o savoniera la cadou. Trandafiri nu dau! :D)))

  3. Gabi spune:

    Ah,unde ai descoperit savonierele astea frumoase?

  4. Gabi spune:

    E un cadou fain sa stii tipul acesta de cadou.Si eu il fac dar fara savoniera, insa multumesc pt idee.

  5. mariana spune:

    Un cadou minunat pentru cine stie sa-l aprecieze.Eu una as fi fericita sa primesc numai asa ceva si mai ales sapunuri marca asta :)).Weekend placut !

  6. valeria spune:

    Cui nu iar place sa primeasca asemenea cadau? Si da ,dupa parerea mea este unul dintre cele mai practice cadouri fiind vorba de ceva care se foloseste zilnic, nefiind nevoie sa luam magazinele la scotocit.In legatura cu actul in sine, de a darui , e bine de stiut ca oamenii care nu se gandesc doar la sine, ci fac mici sau mari bucurii altora, au o viata sufleteasca mai linistita, sunt mai sanatosi, au o privire senina si o fata vesela, acest lucru vazanduse atat in familie cat si in afara.Un om intelept spunea asa:Ceea ce face farmecul unui om este bunatatea lui.

  7. Geta spune:

    Si eu fac la fel in privinta cadourilor, 2-3 sapunuri si un buchet de flori, cui nu-i place ce a primit sa dea mai departe.

  8. Maria spune:

    Buna, Alexandra, Am ajuns pe acest blog de pe ‘gradina visata’ care mi-a placut tare mult si unde am gasit o serie de informatii utile pt un gradinar amator, ca mine. Blogul ‘sapun de casa’, insa, m-a captivat in totalitate, m-a tinut lipita de calculator cateva ore, minunadu-ma si admirand frumusetile pe care le faci. Mi-ar placea sa pot crea si eu asemenea opere de arta, dar probabil ca va trebui sa astept sa ies la pensie :)), intai, pt a avea timp.
    De asemenea, sunt niste cadouri minunate, asa cum sugerezi mai sus si mult mai utile decat majoritatea cadourile pe care multi dintre noi le primim sau le facem.
    Felicitari si spor la treaba!
    Maria

    • Alexandra spune:

      Maria, bine ai venit si multumesc pentru cuvintele frumoase!🙂
      Am o nedumerire: de ce sa astepti sa iesi la pensie, fa-ti timp pentru ce iti place! E garantia pentru o viata lunga…dupa pensie.
      Te pup si te mai astept pe aici…sau pe dincolo.:)

  9. Gabi spune:

    Ah , mai stiu pe cineva care a zis ca dupa ce iese la pensie se apuca de sapunarit………

Lasă un răspuns

