Reducere de 25%

Mare reducere mare!!!

Incepand de astazi si pana pe 15 iulie, inclusiv, reducere de pret cu 25% la toate produsele si la comenzile de peste 50 de lei ( pret neredus). Deci , daca veti face o comanda de 50 de lei ( pret afisat), veti plati de fapt 37.50 lei. Practic, unul din patru sapunuri este gratis. 🙂

Numai pentru cititorii blogului. Cand plasati comanda, lasati un mesaj in care sa-mi scrieti ca cititi sau stiti macar de blogul meu. Nu trebuie sa va si placa ce scriu in el… :D)))

Va astept in magazin! 😉

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Reducere de 25%

  1. Anca zice:

    Minunata surprizaaa!! Stii ca ma pregateam de o comanda, deci m-ai „fericit” si mai mult decat credeam!! Multumim, draga Alex! Esti generozitatea intruchipata, mai ales ca vii dupa un concurs in care ai dat premii frumoase! :* Te pup!

  2. valeria zice:

    Subscriu si eu la cele spuse de Anca , din cate cunosc cred ca sunteti cea mai generoasa dintre sapunarii de marca , va doresc multa sanatate si putere de munca, sa fericiti cat mai multe persoane dornice de natural.

  3. Anca zice:

    Am trimis si eu comanda :*

  4. elenushka zice:

    Draga Alexandra eu una habar nu aveam ce inseamna un sapun hand made. Pana sa incepi tu sa faci sapun si apoi sa scrii acest blog. Apoi incet incet am inceput sa invat. Am citit toate postarile, rand pe rand iar acu pot sa spun bucuroasa ca am trecut de clasa I. Acu pot sa fac diferenta intre un sapun cumparat din magazin si un sapun natural. Astept fiecare postare cu nerabdare si cu sete de cunoastere si cu curiozitate. E ca la circ. Astept mereu sa vad ce se mai intampla. ce mai scoti din jobenul norocos.
    Asa ca.. la cat mai multe postari, la cat mai multe sapunuri, la cat mai multa inspiratie si la cat mai multi vizitatori si clienti pentru minunatiile tale, iti doresc !

  5. Anca zice:

    Sper ca cititorii blogului tau au profitat de reducerea asta ca sa incerce sapunurile tale MINUNATE! Eu nu am decat cuvinte de bine! Multumesc, Alex!!

  6. maria zice:

    Am trimis si eu comanda,abia astept sa ma spal cu ele. Te pup , Maria

  7. leonito zice:

    am dat si eu o comanda azi,ati primit-o?

  8. leonito zice:

    abia astept scortisoaraaaaa

    • Alexandra zice:

      pe langa reducerea de 25%, ti-am pus ala de 10 lei cu scortisoara, ca e mai fain, precum si o bucatica din acela cu tamaie. Ai sa vezi si acela ce fain e! 🙂 Precis ca data viitoare ai sa-l cauti in magazin!

Lasă un răspuns

