Asta si gata!

Am mai facut azi un alt fel de sapun cu roscove, dar tot dupa modelul Boierului, dupa care am sa ma potolesc o vreme, adica imi iau o pauza de sapunarit de minim 2 saptamani.E prea cald pentru facut sapunuri, pentru facut orice… In afara de asta am sapunuri multe, nu e cazul sa stau cu ele pe raft pana li se duce mirosul de tot. Cu toate ca un sapun e cu atat mai bun, cu cat e mai uscat, ati observat asa, cred.

Acesta nou are in compozitie lapte de capra, ulei de masline, de cocos, de palmier, unt de cacao, ulei de ricin, pudra de roscove si uleiuri esentiale de lamaie, portocale si ylang-ylang. L-am facut si mai mare, in forma de lemn, sa-mi ajunga…🙂 E un sapun fain de tot, nu ma laud. Din prima sarja m-am spalat cu o bucatica si cred ca e cel mai hidratant sapun al meu.Nu stiu daca pudra de roscove e de vina pentru finetea lui, dar e ca o catifea…🙂

Va pup , iar pe cei care s-au inscris la concurs, ii invit sa voteze!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Asta si gata!

  1. Valeria spune:

    Au iesit foarte faine amandoua sapunurile si au un model ………….., este intradevar caldddddd.O dupa amiaza frumoasa , va doresc.

  2. Anca spune:

    Chec marmorat, ce mai!! :*

  3. mariana spune:

    Mamaaaa,da bine arata!….dar ce sunt acelea roscoave?

  4. Geta spune:

    Sapunurile cu pudra de roscove sunt extrafine, pudra de roscove e fenomenala, ea catifeleaza pielea, de fapt ti-am mai spus ca primul meu sapun cu pudra de roscove si lapte de cocos mi-a placut foarte mult si bineinteles ca fac tot posibilul sa introduc in sapunurile mele pudra de roscove.

  5. Dana spune:

    Sapunul tau ma duce cu gandul la cele mai bune caramele savurate vreodata. Am primit o punga plina plina cu caramele de roscove,,,, atat de cremoase si…. gustoase….. Cred ca si sapunul e la fel de delicios. Da-mi si mie de stire cand pot sa comand o bucata din sapunul cu roscove si din „boierul”. Mss.

  6. Claudia spune:

    O minunatie! Esti o maestra!
    Cum pot sa comand ? Tot incerc sa ”intru ” in magazin si-mi da eroare.
    Daca ajunge in baia mea ,va sta pe etajera, cat mai sus, arata atat de apetisant …sigur baiatul meu il va numi Cocodata(ciocolata)🙂

Lasă un răspuns

