Boierul

m, c,p, r, mac, ue citronella,ue  lemongrass, pudra de roscove, lc.

Adica: ulei de masline. cocos, palmier, ricin, macadamia, uleiuri esentiale de citronella si lemongrass, lapte de capra.

 

Daca ar fi sa descriu acest sapun intr-un cuvant , sau daca ar fi sa-i dau acum , pe loc un nume, i-as zice Boierul. :D  E bogat, gras si frumos, plin de personalitate, bun cu ” taranii” lui, carora le curata si catifeleaza pielea arsa de soare si muncita la camp. Are un aer aristocratic si miroase frumos de tot!😀

Atat, ca am si alte treburi!😀

Pup!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Boierul

  1. mijnzeep1 spune:

    Superb! Unul din cele mai frumoase swirluri pe care le am vazut vreodata!Felicitari!
    Pupici!
    Natalia

  2. elenushka spune:

    Ohooo da ce chec misto ti-a iesit. De mi-ar iesi si mie asa unul…. ce mandra as fi ! Checul bineinteles !
    Io pe asta l-as numi nobless, pare plin de personalitate, puternic si indraznet ! Sper sa nu citeasca si sotul ca o sa fie gelos !

  3. Dana spune:

    Arata senzational!!! Cred ca e cel mai frumos sapun pe care l-am vazut vreodata! Esti o mare artista!

    • Alexandra spune:

      Dana, nici chiar asa!😀 Multumesc, draga mea!
      Eu am vazut sapunuri mai frumoase, nu cu mult, dar mai maiestrite ca ale mele. Insa incerc sa ma perfectionez continuu.

  4. Pe acesta il consider cel mai frumos sapun al tau. Poate din cauza ca imi place mie maroul cu crem. E superb amestecul culorilor! Nu stiu cum ai putut face asa vartejuri!

    • Alexandra spune:

      Sa stii ca si eu la fel,il consider cel mai reusit apun al meu in materie de swirluri. Cand am taiat prima bucata si l-am vazut, am inceput sa rad ca proasta! :D)))
      Cred ca azi am sa mai fac unul, asa , de amorul artei, sa vad daca mai imi ies vartejurile la fel si pana nu uit ce si cum am facut!

  5. Alexandra spune:

    Mersi, Anca!
    Acum du-te si voteaza!🙂

Lasă un răspuns

