Un alt fel de „Galbenele”

Ingrediente: ulei de masline in care am macerat galbenele, ulei de cocos, ulei de palmier, ulei de ricin, unt de shea, ulei de galbenele la trace, ulei esential de lavanda, petale de galbenele.

Asa, acum ca am notat ingredientele, sa stam putin la taclale… Va spun sincer, mi se cam acrise de modelul de sapun cu galbenele clasic, sa zic asa… Sapunul cu galbenele are aceeasi formula si forma de mai bine de un an, nu credeti ca e cam destul? :)  Ba da!  Drept pentru care am facut un altul, mai altfel. Ingredientele le-ati vazut: are in plus untul de shea si dioxidul de titan si in minus mierea. Deasupra n-am mai pus petale intregi , ci maruntite fin si va spun, imi place mai mult. L-am mai facut si pentru ca am vazut eu pe undeva, nu mai tin minte unde, un sapun cu galbenele albicios si mi-a placut atat de mult incat mi-a ramas pe retina.

Nu-mi place! Are prea multe galbenele si e cam gras…i-am pus prea mult ulei la trace. In fine, asta e, data viitoare stiu ce am de facut, caci nu ma las cu una cu doua.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Un alt fel de „Galbenele”

  1. Mihaela spune:

    Alexandra, te rog sa ma ajuti ,in Oradea nu se gaseste soda caustica buna adica doar 70 % concentratie restul e sare. Ce zici ,sa pun diferenta de 30 % mai multa soda? inseamna ca nu mai pot sa respect gramajul. Oricum la dizolvare sarea ramane pe fund la castron.
    Multumesc .

    • Alexandra spune:

      Mihaela, nu te sfatuiesc sa faci vreo formula cu soda aia. Parerea mea… Sarea nu ramane toata la fundul vasului, se mai si dizolva, deci n-ai cum s-o elimini total. Incearca sa faci rost de soda pura, altfel e pacat de uleiurile alea scumpe…

  2. mariana spune:

    Dar de ce nu-ti place Alexandra?Arata atat de bine,galbenelele sunt atat de benefice pentru ten,arata cremos,spumos,e chiar frumos,na ca vorbesc in versuri…sapunul m-a inspirat.

  3. Anca spune:

    Tu stii mai bine, dar la prima vedere e un sapun reusit si frumos.
    Saptamana asta ai postat mai mult ca de obicei, ma bucur!! Un week-end perfect!! :*

  4. Geta spune:

    Da, cam multe galbenele la interior ….. imi place ca deasupra unde e sirul de galbenele maruntite,culoarea s-a intins foarte frumos de-a lungul sirului ….si, parca nici nu i-ai pus dioxid de titan ca nu-i deloc alb ! Eu zic ca peste citva timp, galbenelele din interior o sa mai suga din grasime si o sa fie bun !

    • Alexandra spune:

      Am vrut sa-i pun si am uitat, am ramascu el pe masa… :D)) Mi-am dat seama de asta cand scriam ingredientele, haha!
      Cred ca stiu ce a patit, s-a supraincalzit si au „lucrat” si galbenelele in interior.

  5. Gabi spune:

    Eh , nu arata rau , mie imi place si pana la urma cine nu munceste nu greseste!

  6. constanta spune:

    Buna, Alexandra
    Am si eu o intrebare nevinovata pentru ca, ce sa fac? Daca nu stiu, nu stiu. Asta e. Dioxidul de titan nu este sintetic?Si atunci sapunul mai este 100% natural? Te rog nu mi-o lua in nume de rau, ci pur si simplu vreau sa invat. Multumesc.

    • Alexandra spune:

      Constanta, parerile sunt impartite si daca as fi chimist ti-as putea raspunde cu precizie. Unii spun ca este un element natural, care se extrage din natura ca atare. Altii, ca ar fi produs de sinteza. Daca stie cineva care e treaba cu respectivul dioxid de titan, il rog frumos sa ne lamureasca si pe noi, odata pentru totdeauna/

  7. Gabi spune:

    E controversat rau dioxidul asta de titan, cel putin in cremele de potectie solara!O sa ma intereseaz si eu despre el.Si daca gasesc ceva ce merita a fi spus o sa iti spun.

Lasă un răspuns

