Herbal-pentru ca se terminase…

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun pentru par și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Herbal-pentru ca se terminase…

  1. valeria zice:

    Sunt uimita de faptul ca nu este nici o diferenta intre el si transele trecute, chiar reusiti sa il faceti la fel.

  2. leonito zice:

    vreu sa va multumesc doamna alexandra pentru acest sampon,va anuntasem acum o saptamana,ca am sa-l folosesc,si l-am folosit.acum concluziile.foarte bun pt firul de par,firul e mai moale,mai matasos si mai placut la atingere,cu toate ca eu port parul scurt scurt,imi place.ceea ce samponul dinainte,v-am spus de el,facea treaba asta cam la 50 la suta din potentialul acestuia.de matreata nu m-a m-a scapat herbalul,dar mai am foarte putina,si sunt multumit si de asta.iar acum deviez putin de la subiect pentru ca am o mica nedumerire si oarecum si o mica suparare.sapunul cu scortisoara care imi place foarte mult si cel cu ciocolata,aluneca f bine pe piele cand ma spal cu ele ,dar cel cu lavanda nu,si nu inteleg de ce deci nu vrea si pace,in palme face spuma bine merci iar pe corp se opreste brusc si nu aluneca.puteti sa-mi spuneti daca vi s-a intamplat?si herbalul se comporta la fel daca il folosesc pe post de sapun.deci intrebare intrebatoare.de ce se intampla asa?

    • Alexandra zice:

      Eu nu-mi dau cu sapunul pe piele, il frec de lufa pana face spuma si apoi ma spal cu lufa. La Herbal, presupun ca busuiocul si argilele pun „frana”. 😀
      La lavanda, insa, nu stiu… Ce sapun mai exact e cel cu lavanda, ca am mai multe.
      In schimb fiul meu se freaca cu sapunl direct pe piele si nu l-am auzit ca n-ar aluneca, sau ca s-ar opri… Nu stiu ce sa-ti spun, esti primul care are problema asta…
      Iar ceea ce e si mai curios, este ca scortisoara e astringenta si cu toate astea zici ca aluneca mai bine pe piele… Pana la urma, fiecare piele e unica si fiecaruia i se potriveste altceva. 🙂

  3. leonito zice:

    asa este,eu sunt foarte multumit de toate sapunurile.spor la treaba in continuare si o seara buna va doresc

  4. Anca zice:

    Ce surpriza placuta! Zilele trecute am vazut ca nu mai ai pe Breslo Herbal si imi doream si eu. De o saptamana ma spal pe par cu cel de busuioc de la tine (ca n=o fi bai, nu?) si as vrea si eu 2 Herbal cand le pui la vanzare! Te pup!

  5. Anca zice:

    Acum am si eu doua 🙂 Abia astept sa le folosesc!!

Lasă un răspuns

