Jasmin

Daca ati sti cat m-am gandit cum sa fac sapunul asta… Chiar si azi noapte, pe cand ma perpeleam din cauza caldurii, ma gandeam cum sa fac sapunul cu iasomie. Pentru ca la asa ulei esential pretios, trebuia si o forma pe masura. Initial m-am gandit sa-l fac simplu, dar parca ceva nu se lega… Apoi azi , cand am ajuns acasa si am deschis calculatorul, am revazut floarea de iasomie si mi-am zis, asta e! fac flori de iasomie din sapun. Si am facut apoi si frunze si chiar o tulpina mica… Binenteles ca am sacrificat si de data asta doua sapunuri, eh, treaca de la mine, ca am destule! :D))

Ce sa va zic, munca de chinez chior si cu Parkinson, lasa ca si sapunurile erau moi si mi se lipeau bucatile de cutit, de maini si de fundul de lemn. Apoi iar a fost nashpa cu asezatul bucatilor, ca era musai sa le asez in asa fel incat atunci cand sapunul va fi taiat sa incadrez in fiecare bucata o floare, o frumza si o tulpinita. Daca am reusit vom vedea maine, caci acum sapunul sta la „dospit”.

Compozitia sapunului este cat se poate de simpla, dar eficienta si anume masline, cocos, palmier si shea. Binenteles, uleiul esential de iasomie…hmmm.care mi-a parfumat toata casa si care s-a comportat admirabil in pasta de sapun , adica nici urma de inchegare rapida, asa cum fac uleiurile sintetice. Ceea ce inseamna ca e natural.

Abia astept ziua de maine sa-l tai!🙂

P.S. CELE DOUA DIANE CARE ATI PARTICIPAT LA GIVEAWAY, INCA ASTEPT ADRESELE VOASTRE FETELOR, V-AM TRIMIS SI MAIL, PE UNDE IMI UMBLATI??

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Jasmin

  1. Esti grozava ! pai nu ziceai ca esti obosita ?🙂 Asa e cand e pasiune, nu mai conteaza oboseala🙂

    • Alexandra spune:

      Pai sunt, dar n-am mai rezistat, Laura! N-am mai facut un sapun de cateva zile, deja ma resimteam, eram trista, fara vlaga si nu stiam de ce… Trebuia sa fac un sapun!😀

  2. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Asta se cheama dependenta :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  3. Anca spune:

    Abia astept sa il vad taiat!! Cred ca miroase foarte fain!! Imi place iasomia!! :*

  4. Diana spune:

    Am trimis email, Alexandra. Am avut alarma falsa🙂. Stam cuminti pana luni🙂.

  5. Gabi spune:

    Ce frumos si original este,la inceput cand l-am vazut am crezut ca sunt stelute nu floricele.Abia astept sa il vad taiat, pacat ca nu il pot mirosi…..

Lasă un răspuns

