Mai am un blog…

Eu aproape ca uitasem de existenta lui, cand astazi am primit un e-mail de la o prietena, mail in care era vorba despre una din cartile lui David Icke, al carui fan inrait sunt…si asa mi-am adus aminte de … Adevarul care ne va elibera. 

Blogul il gasiti AICI si va previn ca daca nu aveti mintea deschisa, capabila sa digere si altceva decat informatiile oficiale, transmise la scoala si la televizor, in toata media si de catre liderii acestei lumi, atunci mai bine nu-l deschideti.

N-am scris eu articolele, sunt preluari de pe diverse site-uri, insa preluari care contin informatii luate din numeroase scrieri ale lumii, scrieri derulate pe parcursul a mii de ani, uneori. Cele mai multe dintre articole contravin flagrant  ceea ce stim , sau stiam cu totii . Parerea mea este ca nu e sanatos sa luam idei fabricate de-a gata, iar daca intalnim o alta opinie decat cea oficiala si unanim acceptata, sa o luam in considerare, macar ca asa ne intarim convingerea initiala. Altfel, inseamna ca suntem ca oile si ne lasam dusi unde vrea stapanul turmei, pentru ca in final sa sfarsim sub forma de pastrama. Ar fi ideal ca tot ce vedem sau auzim sa trecem prin filtrul propriei gandiri, iar concluziile asupra unei teorii sau alteia sa ne apartina . E ca si cum nu am  pleca urechea la o barfa si pana nu ne convingem singuri de ceva sa nu luam nicio masura, sau nu ne formam nicio impresie despre cineva. Ar insemna sa nu fim usor de influentat si sa nu dam credit nici unei idei prefabricate.

E un punct de vedere personal, nu trebuie sa  imi dati dreptate. Pe de alta parte, fiecare e liber sa creada ce vrea , in ce vrea si in cine vrea… Suntem, sau ar trebui sa fim liberi, macar din punctul asta de vedere.

Blogul acesta ofera alternative la informatiile oficiale din diverse domenii. Ca le luati sau nu in considerare, ca le tratati drept aberatii, manipulari, blasfemii, lipsa de credinta sau mai stiu eu ce, pe mine ma lasa rece…

N-am mai scris pe acest blog de mai bine de un an. L-am deschis plina de entuziasm, dar timpul din ce in ce mai putin nu m-a mai permis sa-l updatez…din pacate… Poate de acum incolo, macar o data pe saptamana sa mai adaug un post interesant.

Toate cele bune si frumoase!
Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Mai am un blog…

  1. thamara spune:

    am citit multe din articolele acelea. nu mai știu dacă pe aces blog sau pe altele. ceea ce ai cules tu acolo, reprezintă o altă pasiune a mea…
    vezi că nu-ți mai funcționează filmele !

    • Alexandra spune:

      Asa e, nu se mai deschid… Sa incerc sa le mai pun o data.
      Stiu ca ai si tu pasiunea asta, deci acum avem doua pasiuni comune, cealalta fiind pentru gaini Brahma. :D))

  2. thamara spune:

    de altfel, vei vedea pe blogul meu, la SPECIALE adăugate blogurile de „gen”. tev adaug și pe tine, că poate descoperi mai repede noutăți😀

  3. valeria spune:

    Sincer ma mir de unde aveti atata putere sa stati si sa avetigrija acum si de al treilea blog, dar adevarul este ca acolo unde este vointa este si infaptuire.Am citit cate ceva de pe blog ,lucruri despre care citisem mai mult sau mai putin.Unele din ele le impartasesc mai mult sau mai putin ,iar altele deloc.In ce priveste sida chiar o fata de la mine de aici are ,de la contaminarea unui vaccin de cand era bebelasi. Chiar si cu gripa aviara, porcina si cu cate altele , istoria se repeta. Oameni care se cred dumnezei pericliteaza viata a milioane de oameni, din acest motiv am refuzat si refuz orice vaccin care mi se impune, chiar si in cazul copiilor am aceasi optiune. Sora mea ce mica a lucrat intr-un centru de sanatate si de la medicii de acolo am aflat despre decimarea populatiei prin vaccinuri si prin alimentele procesate . Ar fi multe de spus despre toate subiectele care sunt prezente pe blog , chiar si subiectul ozeneuri este unul vast, dar as spune eu fara importanta pt noi.Eu vreau sa fiu un om simplu care crede cu adevarat in lucrurile care au importanta, adica bunatatea , dragostea , onestitatea, facerea de bine si care se bucura de lucrurile mici traite in fiecare zi alaturi de familia mea.

    • Gabi spune:

      Nu stiam ca mai ai un blog si chiar ma gandeam in dimineata asta la tine, la cat de activa esti si cum de te descurci cu atatea lucruri pe care le faci, caci mie mi se par muuuuuuulte, Alexandra!
      O sa ma uit si eu un pic pe el.

      • Alexandra spune:

        Nu sunt multe, sunt chiar putine, la cate am in cap si cate as vrea sa fac. De-aia le si fac in viteza… Am o colega care imi spune ca m-a nascut mama in goana calului, asa viteza am… :D)) Mi se pare prea scurta ziua, anul, viata pentru cate as vrea sa fac, sa invat, sa vad…🙂

    • Alexandra spune:

      Valeria, asa cum spuneam, fiecare e liber sa creada ce vrea… Dar faci foarte bine ca nu-ti vaccinezi copiii, bravo!

  4. Daniela spune:

    David Icke si Radu Cinemar, le-am citit pe toate, interesante subiecte ! Sper sa reusesc sa iti citesc toate blog-uri-le caci tare frumos scrii..iar despre sapunuri nu am cuvinte !

Lasă un răspuns

